17 marraskuuta 2016

NYXin Lingerie Lipstick

Ostin testiin itselleni kolme eri sävyä Nyxin Lingerie-sarjasta. Sain inspiraationi itseasiassa Nellin snäpistä, johon huutelin "mitä huulipunaa sulla on tossa".

Harmikseni kuitenkaan snäpissä ollut Bedtime Flirt ei sopinut mulle YHTÄÄN. Oikeastaan kumpikaan näistä vaaleista sävyistä ei toiminut tippaakaan ja siksi en nyt jaksanut niitä kuvatakkaan. Tai olin ottamassa jo kuvia, mutta totesin että hyi.. kalmahuulet..ei. Fakta vain on, että mulle ei sovi nudehuulipunat tippaakaan. Alla olevassa kuvassa nuo kaksi alinta ei edes näytä kovin nudelta, mutta mun huulilla ne kyllä sitä on.


 Sävyt: Exotic, Ruffle Trim, Bedtime flirt


Tykästyin kuitenkin näistä tummimpaan sävyyn: Exotic.


"NYXin Lingerie Lipstick on lumoava nestemäinen huulipuna, jolla saat kauniin mattapintaiset huulet. Huulipunassa on miellyttävä koostumus. Sen runsaspigmenttinen, täyteläinen väri kestää huulillasi kauniina koko päivän."

Lingerie on siis mattahuulipuna, joka kestää. Ja itse komppaan tätä kyllä. Kestävyys on parempi kuin esimerkiksi NYXin Soft Matte lip creameissa ja tämän poistamiseen vaatii jo öljymäistä silmämeikinpuhdistusainetta. Eli niille jotka kaipaavat pitkäkestoista mattapunaa, tämä on se juttu. 

Itse toivoisin kyllä tähän sarjaan jotain muitakin sävyjä kuin nämä kalmamaiset puuterisävyt... Esim tumma oranssi olisi kiva. 

Olettekos testailleet NYX:in punia, oletteko tykänneet?

2 kommenttia:

So Simply Sofia kirjoitti...

Mä tykkään näistä hulluna, mutta Ruffle Trimin ja Exoticin omistajana on todettava, että edeltävä on niin rajalla kuin olla ja voi :D Mä olen erehtynyt tilaamaan ColourPopiltakin pari nudea sillä fiiliksellä, että nämä vois mennäkin 100000 swatchivideota katsoneena, mutta eih. Toi Exotic sen sijaan on ihan lemppari ja menee erinomaisesti huulirasvankin kanssa ilman, että siitä tulee kökköä. Kai se on vaan se kalpeus yhdistettynä punapigmenttisyyteen, joka ainakin meitsin kohdalla luo sen ällöefektin nudepunien kohdalla :(

Mirre kirjoitti...

So Simply Sofia: Joo mä en kyllä ymmärrä kenelle ihmisille ne nudet sopii, tai tuntuu että tosi monelle mutta ei todellakaan mulle :D Mut Exoticista itsekkin tykkään, tulispa jotain muitakin sävyjä vaan myyntiin. :)