30 lokakuuta 2015

Käärmemisukka ja pari filleriä

Kävin eilen ekaa kertaa Raininblood tattoossa Lappeenrannassa ottamassa uutta tatsaa. Lensulla olen käynyt aikaisemminkin ottamassa Tyynen, mutta silloin olin vierailemassa Turussa. Matka meni rattoisasti onnibussilla (MATKA MAKSOI VAIN EURON) ja koko tatuointisessio meni todella leppoisasti (ja kivuttomasti). Olen niin iloinen näistä ja päässä pyörii jo miljoona uutta juttua mitkä haluaisin ihooni..

Näistä sen enempää selittelemättä, etusääreen tehtiin tämmöinen old school käärmemisukka. Siitä tuli juuri sellainen kuin olin visioinut.
Oikean käden rakoja täyteltiin hieman ja kyynertaipeeseen tuli pieni sateenvarjo. Vähän sinne ympärille jäi nyt tyhjää - että vielä pitää jotain pikkujuttuja keksiä. Tämä kohta tuntui kyllä kaikista inhottavimmilta näistä kaikista vaikka tekeminen kestikin joku 15 minuuttia :D
Ja viimeisenä fillerinä tehtiin retardi Rolle-manaatti, joka on mun sieluneläin. Se sijoitettiin haistelemaan tuota ruusua tuonne kainalonseutuville.

Että semmosia tällä kertaa! Mitäs mieltä olette, mikä on teidän lemppari? :)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Manaatti on ihana! Muuten, ostitko sillon ne Freddy-housut ja ootko nyt niiden vannoutunut käyttäjä?

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Joo ostin! Siis mä muuten kyl tykkään niistä, mut ärsyttää se jäätävä cameltoe mikä niistä tulee :D siks jääny vähemmälle käytölle. Ja ne on nii matalat et tämmösel talvi-ilmaston en halua vahingossakaa esitellä mun jenkkiksiä.

Et on ne iha jees, mut en mä niistä näin jälkikätee ois 99e maksanu :DD

sarkku kirjoitti...

Hahahaha toi manaatti on ihan paras :'D kattelin tota instassa jo sillee et kui siistiä olla manaattitatuointi. Kaverilla on laiskiainen, seki on ihan siisti mut manaatti on ehkä vielä vähä uniikimpi :---D

Sofia / Kaksinaamainen kirjoitti...

Manaatti ehdottomasti! :D Aivan mahtava! Hienoa leimaa oot laittanut, meitsi ainakin diggaa :)