18 toukokuuta 2015

Calvin Klein Eternity Woman Summer15

Tyyni rantataivas. Valtavan meren usva. Kesäntuntu horisontissa. Eternity Summer for women on raikas, lämmin vesinen kukkaistuoksu, joka ilmentää tunnetta, kun unohdut katselemaan horisontin kauneutta, missä valtava, loputon meri sulautuu kesätaivaan värikylläisyyteen. 

Tuoksu avautuu raikkaan vihreän päärynän, kasteisen vesimelonin ja mehukkaan mandariinin yhdistelmällä. Sydämessä kukkii pionin terälehtien runsaus, suloinen sininen hyasintti ja eläväinen vesililja. Tuoksu viimeistelee kermaisen santelipuun viettelevä lämpö, pehmeä vaalea meripihka sekä aistillinen myski. EdP-tuoksu naiselle. Suihkauta tuoksua ranteisiin, kyynärtaipeeseen, korvan alle tai sydämen lähelle.

Tämä tuoksu jos jokin, muistuttaa minua kesästä. Minulla oli viime vuonna kovassa käytössä myös Eternityn kesäversio ja tämä muistuttaa tuoksultaan pitkälti samalta. Raikas ja kevyt. Täydellinen kesätuoksu.

Oletteko löytäneet jo lempparikesätuoksuanne tämän vuotisista uutuuksista?

*Tuote saatu blogin kautta.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moikka ! Oon ite harkinnu koiran ottamista yksin ja mietin tässä että oisko sulla vinkkejä ja kuinka teillä tyynen kanssa arki pyörii kun käyt kuitenkin töissä jne ? :)

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: No siis mun arki pyörii aikalailla Tyynen ympärillä. Olen arkityössä about 8-17 välillä. Aamulla kun herään keitän kaffet, laitan naaman kasaan ja vien Tyynen ulos. Siihen joudun varata vähintään 40min, koska Tyynelle ei riitä että sen vaan äkkiä nakkaa johonkin rinteeseen ja odottaa että se pissaa ja se siitä, vaan joka päivä pitää aamulla käydä "lenkillä". Me käydään aina koirapuistossa. + Se on sellanen rotu, että jos väkisin sitä nykii sisälle ennenku se on saanut tarpeeksi kauan haistella ja ihmetellä, se laittaa kyllä jarrut pohjaan :D Jos eri rotua miettii, semmonen nopee aamupissa varmaan on ihan fine. Mut aamulla pitää tietysti herätä aikaisemmin just tästä syystä.

Töitä en pysty venyttää vaikka joskus haluaisi. Töistä meen heti kotiin, annan Tyynelle ruuan, vaihdan vaatteet ja lähden lenkille. Tähän varaan about 1-1,5h, kesäsin voidaan olla pidempääkin pihalla. Mut yleensä ollaan pidempää ulkona (about 19.00 aikoihin oon kotona takas, välil myöhemmin)koska illalla en vie sitä enää. Ihan siitä syystä, että mä menen nykyään nukkumaan jo siinä yhdeksän aikaan, että saan riittävästi unta ja jaksan herätä aikaisin.

Mä olen tosi Tyyne-keskeinen. Jotkut sanoo että vähän liikaakin. En arkisin tee mitään, mihin en voi Tyyneä ottaa mukaan. Haluaisin esim käydä salilla, mutta en viitsi, koska sitten se aika on pois Tyndeltä. Ei musta oo reilua, että oon eka koko päivän töissä (tyyne nukkuu), sit vien sen ulos ja sit lähtisin heti jonnekkin huitelemaan, koska sitten se taas joutuu ole yksin kunnes tulisin kotiin ja taas pitää mennä nukkumaan.

Eli arkisin en tee mitään, muutaku tosiaan ulkoile Tyynen kanssa. TOisaalta, mua ei haittaa koska harvoin arkena edes mitään jaksan tehdä.

Mut välillä esim on afterworkkeja, extempore leffaan lähtöjä yms yms kavereiden kanssa, ja itse en niihin pääse, ennenku oon käyny kotona ja tehnyt sen pitkän lenkin. Ja yleensä sillon kello on jo sen verran että on turha mihinkään lähteä.

Aina jos on pitempiä päiviä, esim työmatka, pitää saada hoitaja/kusettaja. Sama koskee muita reissuja. En luota hirveen moneen ihmiseen tyynen suhteen, koska se on vahva rotu, eli lenkittäjän pitää osata hallita sitä. Ja koska niitä on about se 3 henkilöä vaan, niin hoitajaa on välillä vaikea saada.

Viikonloppuisin pystyn itse mennä vähän vapaammin, mutta jos on vaikka illanviettoja, niin yleensä 1) otan tyynen mukaan 2) pyydän että kaverit tulee mun luokse 3) lähden vasta kahdeksan jälkeen kotoota.

Eli siis kannattaa miettiä tosi tarkkaan, kuinka paljon on valmis luopumaan siitä omasta ajasta koiran takia. Mä itse kuitenkin olen sitä mieltä, että koira antaa enemmän ku ottaa, ja siksi se on kaiken vaivan arvoinen. Välillä se on toki raskasta, ja esim just tänään maanantaina kun olen kiukkuinen, väsynyt ja haluaisin vain kotiin nukkumaan - heti kotiin tultua mun on lähdettävä palelemaan tonne kaatosateeseen koiran kanssa.

Toivottavasti tästä oli jotain apua. :)

Anonyymi kirjoitti...

Oli tosi paljon apua, kiitos ! Vaikka plinkin vähän kehveliin väliin näköjään tunkenu tän kommentin ��