23 helmikuuta 2015

Remington Pearl Wand ja surulliset hyvästit

Yhyyy, eilen oli minun synkin päivä pitkään aikaan. Rakas pitkäaikainen ystäväni: Remingtonin Pearl Wand meni POIKKI. Tämä on käynyt kerran jo aikaisemmin - itseasiassa joulun tiimoilla kun Wandi matkusti repussani reitin Lohja-Helsinki. Jollain tavalla olin onnistunut runnomaan puikon niin, että se oli napsahtanut poikki. Sain sen kuitenkin korjattua survomalla palaset toisiinsa. Tällä kertaa välistä irtosi tuo pieni juttu, ja nyt pelastusta ei enää ole.
Tämä on valehtelematta PARAS Kiharruspuikko, mitä olen testannut. Tämän ostamisen (ja pienen hehkutusylistyst-kokeileitte-mantran) jälkeen myös neljälle ystävälleni on ilmestynyt samainen puikko, koska se on vaan niin hyvä. Joten voitte kuvitella miten paljon harmittaa että tämä meni yhtäkkiä rikki :( Okei... en ole oikeasti edes kokeillut muiden merkkien puikkoja.. mutta silti. Tämä on vain paras. Sain tämän pikkuveljeltäni joululahjaksi pari vuotta sitten ja nyt on sitten aika jättää hyvästit. Elämä ei ole kuitenkaan elämää, jos ei ole wandia, joten samanlainen on pakko hommata - äkkiä.. koska tämmönen tukka ei tapahdu itsestään - vaan se tapahtuu wandilla 10 minuutissa!!



Varovasti kuitenkin kysyn, oletteko testanneet muita puikkoja? Mitä suosittelette?

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mulla on tuo sama! ostin kun näin kaverilla ja pari kaveria on ostanut sen nähtyään mulla :---D parempaa ei ole.

Mirette kirjoitti...

Joo ei kyllä hyvää kannata ruveta vaihtamaan! Olin ihan pulassa lauantaina hiusten kanssa kun yritin kihartaa hiuksia mun superantiikkisella piippausraudalla. Siitä ei tullut yhtään mitään ja oli lähellä etten polttanut koko tukkaa irti. :( pakko saada uusi äkkiä!

Jenna kirjoitti...

Mun Pearl Wandille kävi _melkein samalla tavalla :-( Olin parin vuoden ajan käyttänyt sitä aina 180-asteisena ja sitten eräänä iltana aattelin jossain mielenhäiriössä kokeilla 200 astetta. Ekaa hiussuortuvaa puikon päälle kierittäessäni kuului vain naps ja kuumeneva osa alkoi heilua, eikä sitä saanut millään takas paikoilleen. Siitäkin oli joku pieni pala napsahtanut poikki ja kun takuu oli jo menny umpeen, päätin muuton yhteydessä heittää penteleen roskiin. Ostin sen tilalle sit paksumman version. Oon myös opetellut uudestaan suoristusraudalla kihartamisen ja se on toiminut tosi hyvänä korvikkeena pearl wandille!

Mirette kirjoitti...

Mulla on kanssa se paksumpi versio mut ei sillä kyl saa mitään tehtyä ku pientä lainetta :( Harmittaaa! Pakko siis ostaa se ohuempi versio ja käyttää vähän huolellisemmin :(