31 tammikuuta 2015

Deez Nuts

Dodiin, pitkästä aikaa räpsin tavoistani poiketen vähän asukuvia. Ei näistä tullut juuri minkäänlaisia, en osaa enää pönöttää - tai en ole koskaan osannut, mutta nyt vielä vähemmän.
Päällä on mun lemppari neuletakki, joka mulla on päällä talvisin käytännössä joka päivä - koska se on vaan niin lämmin. Deeznutsin t-paita - jonka olen leikellyt topiksi on myös yksi lemppareimmista jutuista, mutta näin talvella ei hirveästi tule käytettyä valkoista. Nämä oli tämmöiset kaupunkivaatteet, normaalisti en ikinä lähtisi legginssien + lyhytpaita yhdistelmällä mihinkään, mutta takin alta tämä ei näkynyt. Jalassa on Martensit, jotka vihdoin olen saanut pehmitettyä sellaiseen kuntoon, että niitä voi käyttää ilman verta ja kyyneliä. 

Niin joo peeäs, laitoin tänään huuto.nettiin pari fiftarimekkoa. Tatuointiaika lähestyy (viikko enää!!!) ja pitäisi saada vähän pätäkkää ja näitä mekkoja ei vaan tule enää käytettyä vaikka ne onkin ihania. 

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi! Sun tukka näyttää hyvältä, ootko löytäny nyt sun luonnonkiharalle sopivia hiustuotteita? Oon lukenu sun aikasempia postauksia ja siel oot noitunu sun tukka-ongelmaa :) T. Lissu

Hanna / Kaunisteltua kirjoitti...

Ai vitsi, aiheutit mulle hirveen tatskakuumeen. :D

sannimantilo kirjoitti...

oot söpöö!!

Mirette kirjoitti...

Lissu: En oikeastaan, tai siis tällä hetkellä käytän vaan ihan kaupan tuotteita milloin mitäkin, enkä ole oikein jaksanut panostaa. Ainoastaan päähänjätettävänä multa löytyy morocconoilin kiharan virkistäjä ja öljy, joita molempia tulee käytettyä aika vaihtelevasti :)