16 joulukuuta 2014

Lumene Natural Code Candy Smile

Huulipunissa minulle "se juttu" on oranssi. Minulla on vihreät silmät ja suht kalpea iho, jonka kanssa mielestäni parhaiten toimii oranssin erilaiset sävyt. Huulitusseissa ja huulirasvoissa taas tykkään huulen omasta punaisesta sävystä - sellaisesta luonnollisesta punoituksesta. 

Sain Lumenelta testattavaksi pari eri sävyä tästä Natural Coden Candy Smile huulikiiltokynästä. Itse miellän tämän kyllä enemmän huulipunakynäksi. Pigmenttiä on paljon, kestävyys hyvä ja koostumuskin tuntuu enemmän hieman pehmeämmältä huulipunalta kuin huulikiillolta.


Tästä on tullut minulle Maybellinen Color Sensationalin oranssille kova kilpailija. Suosittelen testaamaan, jos tykkää enemmän "liukkaammista" ja kosteammista huulipunista normihuulipunan korvikkeeksi. Tätä on todella helppo levittää ja maistuukin hyvältä ;) 


Tällä hetkellä minulla on myös parasta aikaa testailussa Lumenen nuorelle iholle tarkoitettu Clear it up!-sarja. Tällä hetkellä testailussa on Naamanpesugeeli, sekä naamarasva. Muita en ole vielä ehtinyt kunnolla testailemaan, mutta sitten kun ehdin, kirjoittelen näistä teillekkin! Nyt näin alkuun voin jo sanoa, että tämän tuoteperheen tuoksu on ehdottomasti Lumenen putsareista ihanin! Kannattaa nuuhkutella ja kokeilla :)


2 kommenttia:

Joanna kirjoitti...

Täytyy siis puskea sulle mun kaikki oranssit kun itse taas en osaa niitä oikein käyttää :D

Mirette kirjoitti...

Joanna: JOOJOOJOO! MULLEMULLEE!