05 kesäkuuta 2014

Pinky's Nails

Kävin pitkästä aikaa laittamassa itselleni taas ripsienpidennykset. Tällä kertaa menin Sörnäisten metroasemalla olevaan Pinky's Nailsiin, koska kaveri on käynyt siellä laittamassa ripsiä ja kynsiä useaan otteeseen. Olin ajatellut etukäteen, että maksimihinta minkä maksan on 55e. Itsellä kävin niinkin hyvä tuuri että sain ajan samantien ja hinta oli tiputettu normaalista 10 0eurosta tuohon.

Olen ollut muuten tyytyväinen näihin, mutta yksi pieni fail tässä kävi. Kysyin ennen kuin aloitettiin, että kuinka pitkiä ripsiä tekijä on ajatellut laittaa ja hän sanoi 15mm. Totesin heti, että luulen että ne on liian pitkät, mutta katso itse mikä sopii parhaiten (yleensä minulla on ollut 13mm pisimillään). Joko välissä oli kielimuuri (tekijä puhui vain englantia), tai sitten hän vain ajatteli että tämä 15mm on passeli ja näistä tuli hieman liian pitkät. :D Ensi kerralla ajattelin sitten tehdä selväksi, että ei ihan näin pitkiä. 

Miltäs vaikuttaa? Onko överit? :)

5 kommenttia:

pippariina kirjoitti...

Vähän siinä ja siinä.. Ehkä just maximipituus nyt. Onneksi siulla ei sentään silmät "luppaa" noiden painosta (niitäkin on tullu nähtyä.) :D

Mirette kirjoitti...

Pippariina: Joo, se on kyl siinä ja siinä. Tai siis ekana ku lähin sieltä olin sillee fuckfuckfuck pakko päästä kotii leikkaamaan näitä :D Mutta nyt oon jo tottunut, pitää vaan meikata enemmän (alaripset) ettei näytä nii överiltä. Mulla on viel niin pienet silmät että vähän tuli jo lazyeytä. Mut ens kerralla tosiaan se 13mm :D

SaraCupCakez kirjoitti...

Mun mielestä nää pitkät sopii sulle tosi hyvin ♡

Amanda kirjoitti...

sopii sulle hyvin! :)

Anonyymi kirjoitti...

Nätit on :)