07 kesäkuuta 2014

Napa näkyy, eiku

Tein viikko takaperin tilauksen H&M:n verkkokauppaan. Tilasin itselleni pari T-paitaa ja superkivan farkkuliivi/huppariyhdistelmän. Yksi ostoksistani oli tämä alla oleva reikätoppi/tunika.
 Tämmösiä mun kaikki asukuvat on nykyään kun yritän ottaa niitä ajastimella :D

Peilin kautta tarkempia mutta tyhmempiä.


Heitin t-paidan eilen päälle kun käytiin Lepiksessä katsomassa muutamia keikkoja. Tässä näkyy myös tuo farkkuliivi/huppari joka menee kesällä näin kivasti takista jos on vähän vilpoisempaa. 

Keikat oli ihan hyviä, varsinkin Foreseen ja Agent attitude. Oli vähän väsymystä päällä kun olin ollut koko päivän työmatkalla Turussa. Kohta kaveri tulee tänne ottamaan mun teippipidennykset pois. Olen tässä puuskutellut pussiin suruissani, koska ajattelin nyt pitää hetken taukoa. Oma tukka kun on vaan niin rottapiiska, että on ihan surkea olla ilman kunnon tukkaa. En kuitenkaan halua stressata heinäkuussa mökillä hiusten hoidosta (jos uin ja saunon joka päivä), että parempi nyt hetki olla ilman. Nyyh. Ei kannata ikinä ottaa pidennyksiä - niihin jää vaan koukkuun. 

Ensi viikolla väritellään mun trampstamppi ja varmaan samalla otan jalkaan pientä lisäystä. Niistä lisää sitten ensi viikonloppuna. :)

Tässä vielä ihan supersick kipale:

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hih, mää näin sut Turussa. Ollaan samassa lafkassa töissä, minä täällä Turussa. En vaan kehdannut tulla sanomaan hei :3

- Lukijasi

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: hahaa, olisit vaan tullut moikkaamaan, toisaalta olisin varmaan ollut ihan pihalla. Mä olen itse KSK:lla :)