10 joulukuuta 2013

Pieniä timantteja

Pläräilin äsken vanhoja kuvia ja löysin nämä muutamat kuvat mitkä otin kesällä kun haaveilin microdermalista. Aina välillä iskee kyllä semmoinen pieni hinku, että kyllä tämä olisi aika kiva... ja nyt semmoisen voisikin ottaa kun ei ole enää varsinaisesti asiakaspalvelutyössä jossa naaman ulkonäkö vaikuttaa.


Mutta en sitten tiiä, miten tuommoinen sopeutuisi omaan sekakuivaaknesielläaknetäällä-ihooni. Aikaisempien lävistystenkin kanssa kesti aina niin pirun kauan parantua... ja sitten on vielä niin hösö koira, joka tykkää tunkea naamansa aina kiinni minun naamaan :D

Mikäs on teidän mielipide, jei, vai nei?

7 kommenttia:

Katja kirjoitti...

JOOJOOJOO! Ota! :D

Anonyymi kirjoitti...

nei. eiks lävistykset ollu teinivuosien juttui? :D ei vaa, en lämpee idealle. mul on jotenki microdermaleist sellanen white trash kuva, mut ehkä se johtuu siit et bm:ssä niit ekana katteli jollai kallionarkeil hahahahha joo. mun pointti katos.

tosin sun naamassa mikä vaan näyttää uskomattoman hyvält.

Heidi | Something Can Go Wrong kirjoitti...

Tuollainen koru on mun mielestä kaunis :) Itelle voisin sellaisen myös hankkia, mikäli se EI olisi riskialttiilla paikalla :D
Eli jei mutta nej :)

Anonyymi kirjoitti...

Oot hurjan kaunis ja harmittais kattoa siua, jos siulla ois joku metallin möllykkä naamassa.. :< Kommentoin muuten ekaa kertaa, vaikka oon jo keväästä tätä siun blogia lukenu. Oot kyl ihana ja Tyyne kans! :>

SUPERVAIN kirjoitti...

Mä oon ennen ollu jyrkkä ei noille naama dermaleille kun ranteissani molemmissa on ollut ja jäi aika mojovat arvet poistaessa. NYT kuitenkin oon aivopeseytynyt tässäkin asiassa ja toi on mun mielestä nätti. Mut potuttaiskohan sitä sitten se arpi noin "näkyvällä paikalla" ja onhan mulla 3 huulikorun reikääkin ja 2 nenälävistyksen reikää naamassa... Mut sulle kyl passais toi erittäin mainiosti! :D

Ence kirjoitti...

Joo! Itelläkin himotus. Meinasin ottaa rintakehään, mutta tajusin epäkäytännöllisyyden, koska tykkään käyttää suuriakin kaulakoruja. Mietinnässä on.

Anonyymi kirjoitti...


mulla 2 microdermalia,toinen juurikin tuossa poskessa ja toinen toisella puolella ohimolla. Kokemuksena voin sanoa,että tuossa kohtaa mihin haluat ja minulla on niin ekan kerran tarttui pyyhkeeseen,eiku uudestaan ja toisella kerralla sama korui kasvoi ulos ja nyt kamala arpi joka NÄKYY. meen nyt ottamaan kolmannen kerran,että arpi ei näkyis.. Sellasta! Jos saisin nyt päättää,en olis ottanu,arvet jää ainiaaksi ...