01 joulukuuta 2013

Anterok

Viikonloppu meni Anterokin pyörteissä.  En muista koska viimeksi olisi ollut näin hauskaa! Mähinäkattaus oli todella kova sekä perjantaina että lauantaina.. mutta lauantaina oli mun mielestä musiikillisesti paras. Lisäinfoa jo menneestä eventistä voitte katsoa täältä.

Ensin mentiin perjantaina kolmen mimmin voimalla ja lauantaina Larun kanssa kahdestaan. Tässä muutama räpsynen perjantain asusta. Pahoittelut TYYNEN aiheuttamasta sotkusta taustalla.. yritin muokata sitä pois :DDD
 Tässä taistelen mun uusien Vansien kanssa. noi korkeat on ihan mahtavat... mutta ihan hemmetin rasittavat laittaa jalkaan kun pitää aina availla nauhoja. Kuvasta varmaan huomaa myös, että mulla on taas teipit päässä. Heti taas hymyilyttää kuvissakin kun on hiuksia. hehe.
Ja lauantailta ei ollutkaan sitten kunnon kuvaa... mutta Corona edusti vahvasti silloinkin :D 

Nyt aion kyllä hetken hengähtää. Tuntuu että joka viikonloppu on tullut pyörittyä milloin missäkin.. ja nyt ei enää jaksa. Mulla olisi torstaina vielä työpaikan pikkujoulutkin... mutta Tynden takia en niihin taida päästä. Ehkä sinänsä hyvä, kun pitäisi vaan oikeasti levätä. 

Tänä aamuna jokaista solua on särkenyt ja olen laskeskellut löytämiäni mustelmia. Ekaa kertaa tuli keikalla oikeasti uskallettua kunnolla mähisemään ja ai että se teki hyvää :D Saattoi näyttää dorkalta, mutta sitä fiilistä ei voita mikään!

Tässä vielä loppuun fiiliksiä Boltin keikalta. Ai että oli hyvä tämäkin! 

Olikos muita Anterokin pyörteissä? :)

2 kommenttia:

noora kirjoitti...

Hei onkohan kyseessä vahinko vai onko sun blogin nimi tarkoituksella pelkkä piste-merkki? Bloggerissa näkyy pelkästään . siinä missä on yleensä lukenut Tuhannet mun kasvot.. :/

Anonyymi kirjoitti...

missstä sukat