14 marraskuuta 2013

Ostoksia

Otin yksi päivä kaiken irti mun kantis-edusta ja shoppailin Stockmannilla parit uudet kosmetiikkatuotteet. Meikkejä ei hirveästi tule ostettua, kun saan niitä niin paljon testattavaksi. Lorealin lemppariposkarini kuitenkin tippui lattialle pari viikkoa takaperin ja mureni säpäleiksi, joten oli pakko hommata uusi (tietysti kun olin juuri ostanut tämän, sainkin Lumenelta kaksi ihanaa sävyä testiin - vähän harmitti, mutta niistä lisää myöhemmin). 

Menin Macin pisteelle ja kysyin suoraan myyjältä neuvoa, mikä sävy sopisi minulle parhaiten. Arvoin sitten pinkin ja persikkaisen välillä sekä helmiäisen ja matan. Lopulta mukaan lähti matte Melba, joka on persikan ja vaaleanpunaisen sekoitus.

Yleisesti olen aina pitänyt "markkettikosmetiikka" ihan tarpeellisen hyvänä, mutta nyt halusin kokeilla olisiko kerrankin se kalliimpi sittenkin parempi. Sävystä en ole poskillani vieläkään varma... en oikein tiedä mikä minulle sopii vieläkään.. kotona pohdin, että olisiko tämä sittenkin pitänyt olla vielä vähän vaaleanpunaisempi.

Yksi suuri ero versus markettikosmetiikkaan tässä todella on - pigmenttisyys. Ihan pienikin sipaisu saa aikaa todella voimakkaan värin, vaikka purkissa puna ei näytä niin voimakkaalta. Haluan ehdottomasti testata tästä vielä sitä helmiäistä sisältävää versiota.

Toinen ostokseni oli Lorealin Big eyes - luomiväripaletti. Tämä on vaan paras, suosittelen! En muista koska olisin oikeasti saanut kulutettua luomiväripaletin oikeasti loppuun... no okei, loppua kohden tuokin tipahti, mutta aika loppu se oli  jo :D

Ja kolmas ostokseni oli Moroccanoilin intensiivinen kiharavoide. Tälle jäi hintaa n. 22e, joten ajattelin että nyt on pakko kokeilla. Eniten tässä tuotteessa kiehtoi hoitavuus. Kaipaan kiharan taltuttajaa, joka myös oikeasti tekee sille jotain. Oma tukka on ollut sen verran surkeassa kunnossa, että tämä tuote on tehnyt ihmeitä jo todella lyhyessä ajassa. Harmitti kyllä että tämä ei tuoksunutkaan samalle kuin Moroccanoilin öljyt :D

Semmosia. :)

4 kommenttia:

Maisa kirjoitti...

Mullakin on Melba, ainoa omistamani MACin poskipuna mutta olen ihastunut tuohon niin paljon, että lisää on varmaan pakko saada!

Camilla kirjoitti...

Mä ostin kans ton luomiväripaletin (sun innoittamana!) ja oon käyttäny sitä nyt joka päivä. Onhan noita värejä ja merkkejä ja kaikkea, mutta toi vaan ON paras ja helpoin, kulkee niin kätevästi mukanakin. :'D

Anonyymi kirjoitti...

toihan on maybellinen eikä lorealin?

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: oho, niin onki :D Mut lorealin kautta mulle yleensä tulee kaikki tuotteet niin jotenkin mielsin sen Lorealiksi :)