18 syyskuuta 2013

Kuplia ilmassa

Käytiin viime torstaina Joannan ja Tynskyn kanssa taas Merihaassa kuvailemassa ja puhaltelemassa saippuakuplia. Joannan piti mennä ensin hietsuun puhaltelemaan kuplia, mutta aurinko ehti laskea ennen kuin Joanna ehti sinne. Tehtiin siis pikasuunnitelma: Merihakaan? 
Olin jo rappukäytävässä kävelemässä Tyynen kanssa ulos kun tehtiin päätös kuvailusta. Sitten vaan kirmasin äkkiä takaisin ylös hakemaan kameran, ja lähdin kipittämään kohti meidän kohtauspatsasta. Eli vaikka olenkin matchy matchy, niin en siltikään hirveästi miettinyt ihan, että miltä näytän :--D 


Tyynehän oli ihan fiiliksissä kuplista. Hyvä ettei se hypännyt mereen kuplien perässä. Pari kuplaa lensi tuonne laiturin alle ja Tyyne yritti kuumeisesti kaivaa niitä sieltä esiin.??



Ja minä taas olin silleen "Fuck this stupid bubbles". 
Otettiin taas pari semmosta "Hei ota musta semmonen haikee emokuva": 


Näitä kuvia pläräillessä rehahdin aikamoiseen huutonauruun kun huomasin tuon hirveän linnunpaskakasan takapuolessani. 

Sanoin Joannalle, että hei kiitti kun mainitsit tosta, mutta ei sekään ollut huomannut :D Olen sitten kävellyt tommonen paska läntti takapuolessa pitkin Kalliota. Noo, onneksi kotimatkalla oli jo aika pimeää :D

Tässä mun ihanat ryppykädet ja Essien 257 shake your money maker ja 258 Bouncer it's me. 

Päällä oli Thrasherin lätsä, Hennesin neule, Lindexin hapsutoppi (taas), Seppälän koiraleggarit ja mun superkoleet Vansit! 


Tämä kuva taas hieman pelotti mua. Kuva oli periaatteessa "huonoin" tuosta hetkestä, mutta vahingollinen yhdennäköisyys - CAN U SEE IT?! :D



6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hmmm, tykkään kyllä tosi paljon siitä, että hymyilet ja oot nykyään muutenkin paljon ilmeikkäämpi kuvissa! Oot jotenkin muutenkin niin aidon oloinen ihminen, siks sun blogista tykkäänkin extrapaljon.

Natu kirjoitti...

Neljäs kuva, Tyyne! :'DDD

Jenita kirjoitti...

Ihana postaus! :DD Mulle kävi yks juhannus samalla tavalla housujen kanssa, tosin olin istunu punaseen maaliin ja mun vaaleet farkut oli melko mielenkiintosen näköset...:D Tullu vissiin edustettua aika huolella :D

Noora H kirjoitti...

Mä nauran aina ihan vedet silmissä tälläsiä sun postauksia. Ootte molemmat niin ihania ja aitoja! Oot ainoo bloggaaja ketä ite seuraan, kuka heittäytyy tolleen ja on ihan oma ittensä (tai siltä must aainakin tuntuu :)

Hauskinta tässä on se, että olen itse ihan samamnlainen perheen ja ystävien kanssa.. Mutta muille ei sitten kehtaakaan :D Jospa minäkin joku päivä viitsisin olla noin rohkea!

Anonyymi kirjoitti...

Mutta kysymys kuuluu, että MITEN se Joanna ei muka huomannu tuota linnunpaskaa?! :D

Anonyymi kirjoitti...

Ootte Tyynen kanssa ihan mahtavia <3