23 elokuuta 2013

Tangle Teezer

Uusien kutrien myötä olen myös halunnut panostaa vähän hiustenhoito välineisiin sekä tuotteisiin. Heti ensimmäisenä kutrieni laiton jälkeen investoin kehuttuun Tangle Teezeriin. Tämä maksoi Sokoksella hieman alle 17e, mikä on kyllä aika paljon "harjasta".


"Tangle Teezer -harja oikoo takut vaivattomasti ja miellyttävästi. Tangle Teezerin uniikki kokoonpano tarkasti suunnitelluista harjaksista mahdollistaa vaivattoman takkujen oikomisen samalla minimoiden harjalla nykimisen, hiusten katkeilun ja hiusten vauriot. Tangle Teezer on erinomainen harja takkujen poistoon hiusten olleessa kuivina tai märkinä. Tangle Teezer sopii kaikille hiustyypeille, ja on ehdoton niille jotka käyttävät hiuslisäkkeitä."

Harja on toiminut todella hyvin ja sillä kelpaa rapsutella hiuksia niin märkänä kuin kuivana. OKEI, EN OLE HARJANNUT SILTI HIUKSIA MÄRKÄNÄ (Älä siis kampaamo-ystäväni hermostu) :D Harja on myös helppo koonsa puolesta kuljettaa mukana vähän kaikkialle... ja värin valitsin ihan vaan söpöyden takia :---D



Alla vielä kuva ennen ja jälkeen harjauksen :)
Minä tykkään! Olettekos kokeilleet? :)

10 kommenttia:

Minna kirjoitti...

Kiva tietää että toi Tangle Teezer on ostamisen arvoinen, oon nimittäin harkinnut sitä jo pidemmän aikaa :)

minttusblog.blogspot.fi

Mella kirjoitti...

Minulla on Tangle Teezer ollut käytössä varmaan vuoden melkein! :) Ehdottomasti paras harja! Suunnittelin vielä ostavani matkakokoisen, mutta ne on kalliimpia kuin nuo isot. :D
xoxo Mella

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on tosi ohut hiuslaatu mutta hiuksia paksusti, joten aina pestäessä ne menee ihan kauheeseen takkuun. Aivan täydellinen on ollut tuo tuote mulle, puolet vähemmän aikaa menee selvittelyyn ja puolet vähemmän hiuksia irtoo! :)

Jonna H. kirjoitti...

Hei, kannattaa tilata noi Tanglet ulkomailta, Beautybaysta kestää n. viikon tulla paketti, ei postikuluja. Tällä hetkellä kaikki Tanglet myös matkakoot 13 €! :)

http://www.beautybay.com/tangleteezer?sa=true

imlacking kirjoitti...

Mä ostin Tangle Teezerin (sekä normi, että matkakoon) viime marraskuussa ja oon tykännyt ihan tosi paljon. Haluaisin vielä sen suihkussa käytettävän vaikka voi totakin suihkussa käyttää. Matkakoon harjaa tulee harvemmin käytettyä, mutta on sekin ihan kätevä.

Camilla kirjoitti...

Mulla on ollut puolisen vuotta kans käytössä Tangle Teezer ja se on oikeasti yks parhaista harjoista. Oon myös harjannut märkää tukkaa auki tuolla ja toimii siinäkin varsin hyvin, kun harjasten päissä ei ole semmosia palloja, mitä yleensä kaikissa harjoissa on, niin ei revikään hiuksia. :)

Jenna kirjoitti...

Mä oon testannut tota siskolla ja kavereilla, mutta en kyllä huomaa eroa tavalliseen harjaan :D Tosin omat hiukseni ovat aika lyhyet eivätkä takkuunnu helposti, todella harvoin itseasiassa!

herecia kirjoitti...

Psurps psurps sanoi tiizeri kun kaverini semmoista heiluttelin kutrejani vasten.

Kylläpä tuon voisi itselleen ostaa. Kampaamotuttava sanoi, että tukka on selvästi venyny tuosta suihkun jälkeen kampaamisesta ja kyllä on pakko myöntää että kuontalo pojottaa mihin jokaiseen ilman- ja väli-ilman- ja väli-ilman väli-ilmansuuntiin.

Purps psurps!

Anonyymi kirjoitti...

mä ostin kans just oman kun oon pitkään miettiny ja nyt reissussa sain kaverin harjaa lainailla. Mä valkkasin tälläsen sinipinkin, hih.

Anonyymi kirjoitti...

Tangle Teezerillä saa ilman muuta harjata hiuksia myös märkänä. Siinä se hienous onkin, koska se ei harjatessa hiuksia vahingoita niitä märkänäkään! :)

Ja ei kannata ostaa ulkomailta. Jää osa rahoista tänne Suomeen kun ostatte Suomesta. Minä ainakin pistän rahani mielummin suomalaisille kuin johonkin ulkomaille ;)