03 elokuuta 2013

Täältä tulee jorma

Eilen nakkasin kameran mukaan kun lähdin Tyynen kanssa lenkille. Yritin etsiä muutamia spotteja, jossa "asukuvaus" onnistui, ja löysinkin ihan hyvän paikan. Täytyykin melkeen ottaa tavaksi aina silloin tällöin raahata kameraa mukaan, niin saa tänne vähän matskua. Tosin, ei nämä teknisesti mitään parhaimpia räpsyjä ole. + 70% ajasta käyn ulkona verkkarit jalassa. Olen kuitenkin käsittänyt, että ihmiset tykkää näistä asuräpsyistä?

No enihuuu, ideana oli tosiaan räspiä parit kuvat asusta. 
 Päässä oli emopipo, selässä Fjällräven, jalassa Vansit, takkina kirppislöytö. 
.... mutta eniten olen mehuissani näistä farkuista. Seppälään on nimittäin tullut nyt aika runsas määrä paljon trendikkäämpiä syksyvermeitä. Nämä olivat Linkin puolelta, ja huusivat kaikessa emoudessaan "osta minut"!

Olen myös ihan fiilareissa näistä farkuista myös nyt siksi, että mun norsu pilkistää ihan aavistuksen reikien läpi :D hahahaa.

 Tyynekin siellä pilkistelee!


Tämän kuvaussession jälkeen menin koirapuistoon. Ja voitteko kuvitella mitä kävi? Näpyttelin siinä kaikessa rauhassa puhelinta, kun mäyräkoira tuli - ja KUSI MUN NILKALLE. KYLLÄ. NILKALLE. Otin jalkani pois kengästä ja katsahdin siihen. Täynnä kusta. Ja en voinut kuin nauraa. Nauroin ihan vedet silmissä, koska ei kenellekkään muulle voi käydä mitään tämmöistä. Minä olen mm. nyt melkein kerran viikossa astunut koiran paskan päälle... ja sitten vielä tämä. Mulle tapahtuu koko ajan vain huonoja asioita. 



 T. jalkojaan tuijottava emo. 
(pitää vissiin alkaa katsomaan kameraan).


5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hahaha ei juma mäyräkoira kusi nilkalle :'D tosta sai kyllä hyvät naurut meikän aamupäivään..

Anonyymi kirjoitti...

Kivat farkut! Sun tyyli on kyllä (näissä kuvissa) taas niin sua itteään!

oot upeaaaaa!

ps. "You know you have given up on life when you wear sweatpants in public" :D

Heidi kirjoitti...

täydellinen takki! :)

Anonyymi kirjoitti...

hihhih näin sut eilen kun olit menossa tyynen kaa koirapuistoon, oltiin siinä vieressä pelaa pesistä ja mä en keksiny mitään järkevää sanottavaa niin en sit tullu sanoo mitään. Olit nättinä liikenteessä!

-smiu

Mirette kirjoitti...

Hihii, no olisit tullut jotain ölisee. Tosin olisin varmaan vaan jäätynyt :D tuplajäätyminen on kyllä pahinta xD