30 elokuuta 2013

Sexyhair

Ostin IdHAIRI:lta itselleni Sexyhairin shampoon ja hoitoaineen paksuille ja karheille hiuksille.

IdHairin kouluttaja suositteli näitä minulle. Tuoteselosteissa sanotaan: "Silottava ja kosteuttava hoitoaine erityisesti paksuille ja karheille hiuksille sekä hiustenpidennyksille. Estää tehokkaasti pörröisyyttä ja tekee hiuksista silkkisen sileät ja pehmeät." "Silottava ja kosteuttava shampoo erityisesti paksuille ja karheille hiuksille. Jälleenrakentaa ja vahvistaa hiuksia ja estää pörröisyyttä. Loistotuote hiustenpidennyksille!" 

Mielestäni ihan toimivia tuotteita. Kiinnostaisi testata, miten nämä vaikuttavat omaan tukkaan, koska ovat aika liisteriä :D En todellakaan suosittele ohuille hiuksille. 

Kylkiäisiksi sain vielä Sexyhairin curling cremen, jota olen aina välillä hipaissut latvoihini. 

Haluaisin kuitenkin testata myös muita pidennyksille sopivia tuotteita, ja kysyisinkin nyt, että olisiko teillä vinkata jotain hyviä "must have"-tuotteita?

2 kommenttia:

Sandra G kirjoitti...

Itse oon käyttänyt Pureologyn Super Smooth shampoota ja tehohoitoainetta mun pidennyksille. Omatkin hiukset tykkää kun on just tosi paksut ja luonnonkiharat.. Just kävin hakemassa toiset purkit kun vanhat loppui, vaikka yleensä en todellakaan osta toista kertaa samaa koska tykkään vaihtelusta :D On ihan parhaat, mä oon testannut vaikka mitä kaikkea, ja nää vie ylivoimaisesti voiton! Oon testannut noita mitkä tässä mainitsit, davinesin love sarjaa, plus monia muita.. Sitte myös Paul Mitchellin Super Skinny serum on ihan älyttömän hyvä pidennyksille! Mutta sitä oot muistaakseni aiemminkin jo käyttänyt :D

Katja kirjoitti...

mistä näitä sexyhair tuotteita voi ostaa? onko jossai joku myymälä? haluaisin kovasti kokeilla niiden ihmepuuteria joka antaa tuuheutta hiuksille <3 se on kuulemma tosi hyvä :)