14 elokuuta 2013

Lumene CC-Voide

Lumene toi keväällä markkinoille BB-voiteesta edistyneemmän CC-Voiteen. En itse jaksanut ees hirveästi perehtyä, että millä tavalla tämä nyt sitten eroaa BB-voiteesta. Olin enemmän kiinnostuneempi, miltä se oikeasti näyttää ja tuntuu iholta. 

Sain tämän tuubin Lumenelta testiin tosiaan kesän alussa, jolloin ihoni oli juuri siinä vaiheessa, että se alkoi imeä itseensä auringosta väriä. Sävy oli siinä ja siinä, että se vielä menee (medium), mutta peittävyytensä takia se tuntui jotenkin liian paksulta kesäiseen käyttöön. Nyt kun viimeisetkin rippeet rusketuksestani ovat kadonneet, päätin naamakriisin keskellä tarttua tähän tuubiin.


CC-voide: "Täydellisen peittävä mutta kevyt meikkivoide. Tasoittaa ihon epätasaista sävyä. Kaikille ihotyypeille." spf 20. 


Tuntuu että minusta on tullut taas aknepossu. Finnejä pukkaa joka suunnasta, ja en tiedä mitä tehdä. Olo on vaan ruma koko ajan. En tiedä mistä johtuu, että iho reagoi tällä hetkellä tosi kovasti. Joka aamu kävelen peilin eteen, ja katson että montas finniä taas on pulpahtanut pintaan. Ja siis minä olen kärsinyt ennenkin aknesta, joten tämä yhtäkkinen finnien vallankumous on ahdistanut todella paljon. 

Joanna on ylistänyt CC-voidetta aina kun olen ihastellut hänen ihoaan, joten ajattelin, että tässä voisi olla ratkaisu (Joannalla ei kyllä ole finnejäkään).  Niin kuin mielestäni olikin. Laitoin erittäin rehellisen ennen ja jälkeen kuvan ilman minkäänlaisia muokkauksia. Olen levittänyt voidetta yhden kerroksen. 

Minä annan tälle kymmenen pistettä ja papukaijamerkin. Oikeasti, kolme päivää olen töistä kotiin lähtiessäni ollut vieläkin hyvilläni siitä, että meikkini on pysynyt naamassani suht hyvin. En tiedä hoitaako tämä voide ihoani samalla, koska finnien osaltakin naama on aavistuksen rauhoittunut. Toisaalta, sitä ei tule närpittyä niin paljon, kun mikään ei hohda ulospäin. 

Täytyy nyt pohtia parempia hoitotuotteita tälle värkille. Apteekista pitää varmaan käydä hakemassa tuubi basironia, vaikkakin tällaiselle lohkeamisiholle se ei ole ehkä paras mönjä. Huoh. Mutta Lumenen cc-voide - toimii! 

Olettekos te kokeilleet?

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heippa!
Aattelin vain vinkata vähän omia naamanhoitotuotteita jotka ainakin itselläni on vähentäneet finnejä ja mustapäitä hurjasti!

http://www.internetapteekki.fi/aco-spotless-blemish-50ml-treating-moisturiser.html

Tuota olen nyt parisen viikkoa leualle, nenälle ja otsalle pruuttaillut ja iho on puhdas kuin mikä! Yllyttäisin kyllä vähän kokeilemaan, ehkä auttaa suakin!

PS: Haluaisin vielä kysyä että kauanko tollaiset ripsipidennykset pysyy hyvänä ja millaisissa hinnoissa niiden ottaminen ja ylläpito on? :o on niin pirun nätit että huhhuh. Ja vielä että mitä voidetta käytät parantuviin tatuointeihin kun ainakin näyttää siltä että värit ei oo kadonnu eikä haalistunu yhtään parantumisen aikana :) Anteeksi tälläinen kyselyryöppy heti aamusta

Joanna kirjoitti...

Ainiin ja en muista oonko muistanut hehkuttaa myös sitä, että jos tota jostain syystä ON tarve lisätä pitkin päivää niin se levittyy tosi nätisti eikä silleen rumasti niinku monet "oikeet" meikkivoiteet!

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: joo siis acon tuotteita olen joskus käyttänyt tosi paljon mutta nyt en ole kerennyt apteekkiin pällistelemään tuotteita. Olen myös käyttänyt kasvojen puhdistuksessa sebamedin puhdistusvaahtoa joka on tosi jees.

Veikkaan että myös se, että kokeilen nyt vähän ristiin kaikkia saamojani testituotteita että iho ei pysy mukana. Olen sen verran kärsimätön käyttämään vain yhtä tuotetta. :) mut kiitti vinkistä!

Mä käyn laittamassa ripset http://www.fabulous.fi/ fabulousissa, jossa ripsienpidennysten eka kerta on se 99€, mikä varmaan aluksi kirpaisee. Huolto on kuitenkin vain se 30-50€. Mulla pysty hyvänä pari viikkoa, sitten kolmas viikko alkaa jo vähän tippua mutta niilläkin elää. Neljäs viikko on semmoinen että jos en pääse huoltoon, paikkailen ripsivärillä. Vaikkakin ei varmaan sais :D mä kyllä olen aika tohelo ja huolimaton näiden kanssa, että yleensä se hyvänä pysymis Aika on se 3-4vk. :)

Tatuoinnin paranemisvaiheessa mä käytän helosania. Yleensä jaksan rasvata sillä sen paranemisajan 2-3vk jonka jälkeen ihan perusrasvoilla. Mulla on vielä tosi tosi tosi kuiva iho, että pitäis kyllä käyttää välillä vähän tuhdimpiakin aineita.... Vähän jäänyt. Tää reisi on kyllä imenyt melkein koko ison tuubin helosania. :D

Mirette kirjoitti...

Joanna: no hyvä tietää! :P

Jonna H. kirjoitti...

Tykkään itse tästä CC-voiteesta tosi paljon. Loistava hinta/laatusuhde.

Alise kirjoitti...

Tuohon akne ongelmaan on tyttärelläni tehonnut Oriflamen aikuiselle iholle suunnattu Bioclinicin kosmeseuttisen sarjan Adult Skin Anti-Breakout Day/Night
Päivä/yövoide ongelmarasvaiselle, aikuiselle iholle

http://fi.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=23770

Tästä pääset mun kauneus blogiin T. uusi lukija :)

http://alise-alisenterveysjakauneus.blogspot.fi/