08 elokuuta 2013

Kiva päivä

Viime viikonloppu oli täynnä tohinaa. Oli silti ihan superkivaa. Minulla oli 3 päivää vapaata, ja se tuntui jotenkin niin luksukselta, vaikka menikin taas liian nopeasti ohi. Lauantaina siivoskelin ja yritin vähän nakutella juttuja tänne blogiin, lauantaina oltiin lintsillä ja sunnuntaina vain peeloiltiin Miran kanssa.  Tässä vähän kuvia viime sunnuntailta. 

Oltiin koirapuistossa. 
Tyyneä ei taas vaihteeksi kiinnosta muut koirat, vaan sen piti änkeä joka kuvaan mukaan. :D
Tässä minä yritän selkeästi kehittää tätä "hymyilen kuvissa"-moodia. Vaatii vielä harjoittelua.


MIRA!


En kestä kun Mira on niin nätti!

Taas Tyyne...

Läpyt!

 Tämän kuvan jälkeen leikkasin Tyynen korppikynnet. 
Sitten tää vakkari "kaikki tatskat näkyviin"-kuva. 

Lähikuvaa mun norsusta, josta on tullut mammutti. Alkaa olla parantunut, mutta nuo punaiset osiot (suu, ja tonttulakit) on vielä vähän koholla. Vaikuttaa vähän allergiselta reaktiolta punaista väriä kohtaan :/ Onneksi kuitenkin vain noin pienistä alueista. 

Sitten varsinainen "asukuva". Heitin pitkästä aikaa päälle Monkista viime vuonna ostamani hameen. T-paidan sain Miralta, ja se taitaa olla alunperin Cubukselta. Vansit alkaa olla surullisen kuolleet, vaikka ne on ollut minulla vasta muutaman kuukauden. En oikeen tiedä miten onnistun aina saamaan kaikki lempparikengät saman tien rikki. No mutta... hyvä syy ostaa uudet... hehehehhe. Lätsä on Thrasherin. Se päässä on kyllä hyvä bailata, koska olen saanut jo monesti kuulla "Hei sulla on hieno lippis". :--D 

Semmosta.

Olen kyllä niin onnellinen, että muutin Helsinkiin. Ja siitä, että mun kaikki ystävät on niin lähellä. 

7 kommenttia:

eekku kirjoitti...

Kivoja kuvia ja kiva kuulla että oot viihtyny täällä =)

Anonyymi kirjoitti...

Jos siul olis allerginen reaktio sen punasen värin kanssa, niin se todennäköisesti "kuplis" pois. Todennäkösesti oot vaan vähän herkempi sille värille, ja se aikanaan kyl paranee. Mulla muuten punaset värit kohoilee kun oon esim. sairas tai krapulassa... Mulla on myös usean eri punaisen kanssa se ongelma, ettei ne tahdo pysyä. Turkoosista mulle tuli kerran ihan jäätävä kutina ja iho meni ihan punaseks sen värin alta, mut sekin sit rauhottu kun maltto olla raapimatta. Give it time :)

-Pihla

Anonyymi kirjoitti...

Mullakin vissiin on punasta väriä kohtaan joku allergia! Otin kuvan huhtikuussa ja kuivana edelleen vaikka punasella Bebhantenella rasvaileekin päivittäin vielä. Muutenkin mulla on kaikissa ottamissai tatskoissa aina vähän muste levinnyt, kuulemma mahdollisesti lievä väriaineallergia. :-( Onneksi ei sentään huomaa näitä alueita ellei ihan läheltä tutki, kaikki ei silloinkaan!

Kake kirjoitti...

Punaiset kai yleensä paranee vaan pidemmän kaavan mukaan. Ainakin itellä oon huomannut reidessä just saman ja jostain syystä huhti- tai toukokuussa tehtyjen dinon taustojen liilat on kans just tommoset kuivat yhä! Se on jännä miten erilailla eri värit paranee ja musta tuntuu et sijainti kropassakin vaikuttaa..

SUPERVAIN kirjoitti...

mulla lähti punanen melkeen kokonaan pois tatskasta u____u

Anonyymi kirjoitti...

Mä ostin itelle uuden Trasher lippiksen! :D Olit niin tykästynyt tohon, niin en raaskinut sitä viedä! Se passaa sulle hyvin. -A

Mira Ahola kirjoitti...

Sä oot maailman kaunein, ihanin ja sellasin et tekee mieli vaan hyppää sun niskaan ja halii. <3