01 elokuuta 2013

Junkkia trunkissa

Tatska alkaa osoittamaan parantumisen merkkejä pikku hiljaa. Tällä hetkellä kyllä on meneillään se kamala kutina-vaihe. Mut muutama päivä vielä, ja uskallan varmaan vetää jo housut jalkaan. On tullut nimittäin viuhotettua töissä aikalailla maksihame/mekko-linjalla ja välillä olen myös heittänyt jalkaan MC-hammer-housuni, joista ei taida täällä edes olla kuvia. 

Mua oikeasti harmittaa. Siis harmittaa etten ehdi kirjottaa tänne, enkä ehdi ottaa kuvia. Tai jos ehdin ottaa kuvia, en ehdi purkaa niitä. Tuntuu että aika vaan luisuu mun käsistä ja tekisi mieli vain pysähtyä. En oikeen tiedä mikä tähän auttaisi. Toivottavasti syksyllä jäisi sitten enemmän aikaa kirjoittelulle. 

Syksy, pyrrr...krrmmmm,yyäääaw. Tai syksy on ihanaa aikaa, tykkään syksystä... mutta en tykkää siitä, että se enteilee talvea. Minä vaan yksinkertaisesti vihaan talvea. En löydä siitä oikeastaan mitään hyvää. 

Mitä teille kuuluu?

7 kommenttia:

Ira kirjoitti...

Oot UPEAN näköinen!♥ :o

Kake kirjoitti...

Ihana toi kuva! ^_^

Joanna kirjoitti...

Q-MA.

Anonyymi kirjoitti...

Mä aina tykkäsin sun talvityylistä. Kädet sivuilla kuin pikkulapsi, liikaa vaatetta päällä. Aina oli joko kylmä tai karsee hiki, tai molemmat :D! -A

Karma kirjoitti...

Olet todella kaunis tuossa kuvassa (ja muutenkin) <3

Katja kirjoitti...

Yhden edellisiin kommentoijiin, oot mahtavan näköinen!

llaura kirjoitti...

ooooh oot upea!