05 heinäkuuta 2013

Mon coeur Est a Toi

Eilen vietettiin taas kiva päivä Miran kanssa. Käytiin varailemassa tatska-aikaa, peeloiltiin makasiineilla ja ullakolla, räpsittiin paljon kuvia, käytiin syömässä ja leffassa. Oli kyllä niin kivaa! 

Nämä kuvat räpsästiin kun köpöteltiin viemään Tyyneä kotiin ennen leffaan lähtöä. Näytän näissä taas ihan tärähtäneeltä, että itseäkkin kauhistuttaa. :D Jostain syystä vaikka mulla olisikin pari pv vapaata, en silti saa mun univelkoja millään pois. Itken myös verta noiden hiusten takia. Odotan kuumeisesti mun hiuspakettia, jossa pitäisi olla taas Joicon rakennepaikkaavaa. Toivon että ne pelastaisi edes vähän tätä. Haluaisin myös niin kovasti kampaajalle, ettei ole tosikaan. Tarvitsen pelastusta! :D
Tyynen tekis mieli sanoa pari valittua sanaa.


Missä mun kulmakarvat on........


Ensi viikolla olisi sitten viikon loma. Minä nakkaan Tyynen kainaloon ja yritän jotenkin päästä Lohjalle. Sieltä sitten lähdetään siskon ja veljen kanssa kohti Sulkavaa. Toivon että tulee hyvät ilmat. Odotan vaan että pääsen hetkeksi relaamaan ja kalastelemaan. 

2 kommenttia:

eekku kirjoitti...

kivoja kuvia ja hyvää lomaa

Saija kirjoitti...

En kestä kuinka ihania olette Tyynen kanssa ♥. Tämän blogin avulla oon havahtunut puolen vuoden jälkeen siihen, että Sepiksestähän tosiaan voi löytää kivoja vaatteita, kiitos siis siitä :).