18 heinäkuuta 2013

Hei hei kesä



Loma on takana ja paluu arkeen on jo tapahtunut aika järeällä tavalla. Töissa on ollut ihan järkyttävä kiire ja olen joka päivä kotiin tullessa kaatunut suoraan sänkyyn ja miettinyt että miten minä jaksan,  kun viikonloppuun on vielä x päivää. Huoh. 

Olisin paljon onnellisempi jossain luovemmassa työssä. Kaipaan Cityä, ja Cityn-henkeä. Nyt tuntuu, että kaikki valuu hukkaan. Olisi pitänyt hakea kouluun. Ei vaan riittänyt energia siihenkään. 

Toissapäivänä lähdin töiden jälkeen kävelylle Tyynen kanssa lähipuistikkoon. Tuuli humisi puissa, sormia paleli ja nenästä valui räkää. Ajattelin, että ei helvetti, kesä on ohi. Syksy tulee. Diapamit esiin ja soittolistat synkemmiksi. Ilmassa oli semmoinen jännä fiilis. Saman fiiliksen koen joka syksy. Nyt se vaan tuli liian aikaisin. Ahdisti. Nyt olen siitä asti kulkenut ulkona toppi+t-paita+huppari+takki+(aamuisin: kaulaliina) kombolla ja yrittänyt välttää syksytulee-vilunväreitä. Niitä tulee silti vähän väliä. Tai no skipataan eilinen töistä paluu, jolloin valuin hikeä. Ehkä hieman liioittelen vielä tässä vaiheessa... vai onko kukaan muu huomannut samaa? Äh, kaikki me tiedetään, että minä olen vain harvinaisen outo tapaus. 

No, mutta loma tuli, loma meni. Katosi kuin pieru saharaan. Outoa katsella näitä kuvia, sillä ne ovat viime viikolta. Tuntuu että niistä olisi ikuisuus. Mutta sanokaa mun sanoneen, syksy on tulossa nopeammin kuin huomaattekaan.

Olenpas minä taas masentava. No, peeäs. Ensi viikolla reisitatsaa!


7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tämmösiä fiilispostauksia enempi! :)

Natu kirjoitti...

Hei mä niiiin tiedän mistä sä puhut!!! Tunsin sen syksyvilun alkuviikosta ja olin että mitä helvettiä: NYT JO!!! Paskaa :<

eekku kirjoitti...

Loma on ohi täälläki ja ihana pääkallo pusero sulla kuvassa

Henna J kirjoitti...

Joo... samaa mieltä et syksy tulee! kesä on on ohi jo. Sunnuntaina kun ajeltiin kaverin kanssa Turusta Lohjalle päin niin kiinnitettiin huomioo siihen että koivut on alkanut jo kellastumaan! :(

RagDoll kirjoitti...

Tiedän tuon pirullisen synkän tunteen, joka iskee aina ensimmäisten viileiden syyssateiden jälkeen. Ahdistus..
En halua ajatella sitä vielä, pakko olla hyviä kelejä! Loma alkaa vastabviikon päästä.. Olen päässyt rantsuunkin vasta kerran pari. Mööh.

Anonyymi kirjoitti...

Te ootte Tyynen kaa ihanii!

Iivi kirjoitti...

Mä niin tiedän tuon tunteen!! :( Masentavaa ajatella edes syksyä...

Ja btw aivan ihana pääkallotoppi! Mistä moisia löytää? :)