01 heinäkuuta 2013

Fabulous Salon & Solarium Part 2.

Hihkaisin innostuksesta, kun Kauneushoitola Fabulous lähti kanssani yhteistyöhön ripsihommelien muodossa. Kävin tutustumassa kauneushoitolaan jo aikaisemmin talvella, ja kokemuksistani voitte lukea täältä.


Tiedän, että itselläni on suht pitkät ripset ja moni ajattelee, että miksi ihmeessä ne ripset pitää hankkia, eikö se ole ihan turhaa? Ripsienpidennykset ovat vain täysin eri asia! Minä säästän aikaa aamuisin ripsivärin laitossa ja jostain syystä koiran kusetuskin ilman vähäistäkään meikkiä on ihan fine, koska ripset ovat kuosissa. Minä tykkään niistä, ja minulle tulee parempi olo itsestäni, kun ripseni ovat laitettu. Välillä on kiva olla ilmankin, mutta esim nyt kun on ollut nämä helteet.. olen joutunut koko ajan pyyhkimään ripsiväriä silmäluomiltani ja ei ole kiva näyttää koko ajan pandalta. 
Torstai aamuna tuijotin itseäni peilistä ja ajattelin "Jes, tänään on se päivä, kun alan näyttämään taas ihmiseltä". Fabulousissa on todella mukava henkilökunta, ja Anniina todisti supertehokkuutensa taikomalla minulle nämä ripset neljässäkymmenessä minuutissa. SIIS 40MIN, se on superfast jos miettii kuinka paljon minulla on ripsiä jo omasta takaa :D




Sitten itse operaatioon, eli ripseni:

Ennen
Jälkeen
Ripsiin laitettiin C-kaarevuudella sisänurkkiin 10mm x 0,20mm, keskelle 13mm x 0,15mm ja ulkonurkkaan 15mm x 0,20mm. Tykkäsin lopputuloksesta todella paljon. Nämä ovat kyllä pisimmät ripset mitä minulla on koskaan ollut, mutta ne ei silti tunnu övereiltä. Halusin että tällä kertaa saavat olla näyttävät, mutta ei mitään Tuksuja :D

Olen erittäin iloinen ripsistäni, ja voin suositella kaikille Helsingissä asusteleville Fabulous Salonin palveluita. Ajanvarauksen pystyy tekemään netissä täällä, tai sitten voitte vain piipahtaa paikan päälle osoitteeseen:
Fabianinkatu 13
 00130 Helsinki 
Kasarmitori (sataman puoleinen reuna) 
Puh. 045-131 5582 

Käykää myös kurkkaamassa hoitolan FB-sivu!

Yhteistyön merkeissä oikeaan sivupalkkiin on myös ilmestynyt Fabulous eyelashesin banneri, jota klikkaamalla pääsee myös Fabulous Salonin nettisivuille. 

Ei kommentteja: