07 kesäkuuta 2013

Pinkki emo

Minun ei olisi pitänyt eilen ostaa mitään... vain palauttaa pari juttua.. mutta sitten törmäsinkin tähän kivaan henkselifarkkuminihameeseen, jota olin jo alunperin himoinnut erään koirapuistoilijatytön päällä - kehtaamatta kuitenkaan kysyä, että mistä hän oli kyseisen lappuhaalarin hommannut. Tämä sitten sattui silmääni Hakaniemen Seppälässä :D Ajattelin, että se on pakko olla kohtalo. Sovitin.. mietin, että korostaako tämä taas liikaa niitä paikkoja, jotka eivät ole ehkä.. korostuksen arvoisia... mutta kassan kautta minä sieltä puljusta poistuin. 

Väri kyllä mietitytti/mietityttää. Musta olisi ollut kivempi, mutta muita värejä tästä ei ole. Olen huomannut, että kesällä tulee aina osteltua paljon värikkäämpiä juttuja, kuin talvella. Olen esimerkiksi koko viime talven pyöritellyt yhtä mintunvihreää toppia vaatekaapissani ja miettinyt, että miksi olen sen ostanut... no nyt kun iho on saanut jo aavistuksen väriä ja ulkona paahtaa lämmin aurinko... se onkin aika kiva. 

Mikäs teidän tuomionne on tästä lappuhaalarista?


7 kommenttia:

Heidi | Something Can Go Wrong kirjoitti...

Apua miten söpö! Sinä ja hamonen :)meikä on vuoden päivät kiinnittänyt huomioni lappuhaalareihin, -shortseihin ja -hameisiin. Ikinä en sellaista ole kuitenkaan kotiuttanut.. :o

Elisa kirjoitti...

Mä tykkäilen tosta väristä kyllä, vaikka itelleni en välttämättä hankkisi :) Voishan sen kai värjätä? Vai mitäköhän siitä tulis...

SUPERVAIN kirjoitti...

ihana lappuhaalari!

Anonyymi kirjoitti...

Hieno!

eekku kirjoitti...

Ihana ja väri myös tykkään ite käyttää paljon värikkäitä vaatteita.Paljon tuolla oli hintaa?

Anonyymi kirjoitti...

Aivan upea hamonen. Korostaa sun vyötäröä kivasti!! Ja väri on ihana. Vähän piristystä sun aina niin tummaan pukeutumiseen. UPEA.

Anonyymi kirjoitti...

Toi on vaan just niitä kuteita, joiden päälle vetäminen vaatii vähä ennakkoluulottomuutta, mut usko pois et hyvält näyttää!! Ja toi väri sopii toho just jees!