09 kesäkuuta 2013

Maista ite

Minä olen nykyään todella laiska tekemään ruokaa. Sen takia syön vaan kotona pääosin leipää ja oltermannia. Tästä olenkin teille tainnut jo aikaisemmin mainita... rakkaudestani Oltermanniin. No, enivei. Minulle myös käy usein niin, että jos törmään johonkin hyvään ja toimivaan reseptiin tai ruokaan, syön sen puhki. Olen esimerkiksi syönyt nyt neljä kuukautta putkeen melkein joka päivä töissä Kokkikartanon kalakeittoa. Nyt en enää pysty (veikkaan myös, että koska meidän duunipaikan taukotila on kuin sauna, ei hirveästi huvita edes lurppia soppaa suuhunsa). 
Tässä on kuitenkin uusi lempparini, jota olen mussutanut nyt taas hieman turhan usein.
Tarvitset mieluisaasi salaattia, kirsikkatomaatteja, punasipulia, pinjansiemeniä (paahdettuna), avokaadoa, Apetinan fetaa aurinkokuivattu-tomaatti-öljyssä ja Hälsan Kökin soijapullia. Aaaaa, ai että.
Kaveriksi vielä Novelle Fruityn Omenaa. Ja sielu lepää. Kokeilkaa ihmeessä!

Ei kommentteja: