02 kesäkuuta 2013

Käppyrä häppyrä höpö höpö höppyrä

Vielä viimeiset julkaisukelpoiset kuvat Miran visiitistä täällä Helsingin suunnalta. Alla oleva kuva on hyvä todiste siitä, miksi en yleisesti hymyile kuvissa. Öö, koska näytän vaan tyhmältä. Tässä kuitenkin yksi tämmöinen hymykuvia toivoneille.


Minulla oli onneksi tämäkin viikonloppu vapaa, ja olen vain nautiskellut siitä täysin siemauksin. Ollaan oltu Tyynen kanssa monta tuntia auringossa ja otettu aurinkoa. Tai no minä olen ottanut, ja Tyyne on syönyt keppiä varjossa... ja välillä käynyt moikkaamassa muita auringon palvojia. Heh. 

Tulispa tämmösiä ilmoja enemmänkin minun vapaa päivinä. 

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihanko tosissasi et hymyile koska luulet näyttäväsi paremmalta poseeratessasi?voi ihmisenlapset.Hymy on aina kaunis kantajallaan.

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: lähinnä olen vain sitä mieltä, että mulla ei ole kiva hymy. En väitä että näyttäisin paremmalta poseerattessakaan. :D

Mi Mi Mendine kirjoitti...

Mua aina ärsyttää kun porukka tulee kommentoimaan, että pitäisi hymyillä. Eikö sitä saa pönöttää kuvissa juuri niin kuin itse haluaa :D ?? Olet sulo<3

XX

MI MI MENDINE