13 kesäkuuta 2013

Harjoittelu tekee mestarin

Mun oli ihan pakko yksi päivä testailla tätä Saara Sarvaksen meikkitutoriaalia, koska olen saanut niin paljon kaikkialla kommenttia siitä, että näytän muka Adelelta. Eihän siitä tullut oikein mitään, tai siis en kyllä osannut meikata ohjeiden mukaan, mutta meikistä tuli noin muuten ihan hauska. Ehkä pitäisi useamminkin panostaa enemmän silmämeikkiin. Tosin parin tunnin jälkeen meikkaamisesta näytin ihan joltain piripäältä kun "ehostus" oli hieman läsähtänyt ja seisoskelin kaatosateessa verkkarit jalassa koirapuistossa. No, onneksi Kalliossa voi näyttää miltä tahansa, eikä kukaan oikein välitä. 

Olen itse edelleenkin sitä mieltä, että mä en näytä Adelelta. Piste. :D Mitäs mieltä olette meikistä, onnistuinko? Odotan niin paljon, että saan kohta uudet meikkisiveltimet. Nämäkin olen tuhrinut kadella epämääräisellä sudilla... ehkä paremmilla siveltimilläkin saisi parempaa jälkeä... tai sitten en vaan osaa.

10 kommenttia:

henna kirjoitti...

voi ei ! tostahan tuli aivan ihana ! :)

Anonyymi kirjoitti...

KAUNIS

m___m kirjoitti...

Hyvältähän tuo meikki näyttää, silmät pääsee kyllä oikeuksiinsa! Itteäni harmittaa kun olen niin laiska kokeilemaan uusia meikkaustyylejä ja olisi kiva osata just silmät meikata muulla ku sillä samalla vanhalla tutulla tyylillä.

Ja oli pakko googletella Adelen kuvia ja verrata suhun, ja täytyy myöntää että joissakin kuvissa ja joillakin ilmeillä en yhtään ihmettele jos joku sinua hänen näköisekseen sanoo, kyllä jotain samaa näkyy välillä. :D

ami kirjoitti...

Niiiiiiiiiiiin kaunis!

eekku kirjoitti...

Hieno meikki ,mie en osaa sit yhtään meikkailla pitäs kai opetella =)

Jetta kirjoitti...

Äää oot ihan liian kaunis! Apua.. Sun silmät on kyllä aina ollu ehkä maailman ihanimmat, mutta vitsi mikä meikki! Ja sun iho on täydellinen, yhyy epäreilua. :-D Haha.

Anonyymi kirjoitti...

Voi kun olet kaunis ihanainen! :)

sarry kirjoitti...

oot todella kaunis!

Joanna kirjoitti...

En kestä kuin upeeeee ♥

Anonyymi kirjoitti...

mun mielestä oot kyllä 10x kauniimpi kun adele, hieno meikki!