14 kesäkuuta 2013

Aina saa toivoa

Meikkitutoriaalin jälkimainingeissa kaivoin ikivanhat ruskeat Clip-onit muovipussista ja haaveilin hetken aikaa pitkistä hiuksista. Mä niin uskon, että jos mulla olisi oikeasti tuommoiset hiukset, olisin paljon itsevarmempi ja onnellisimpi ihminen. :'D Olen haaveillut pitkistä hiuksista koko ikäni, mutta jostain syystä mun hiukset ei vaan koskaan ole ollut olkapäitä pidemmät... ei ne vaan kasva! Möh :--(
Vanhat clip-onit tilasin joskus aikoja sitten Dreamhairista. Nykyään omat hiukset ovat aika kaukana clippien väristä, joten ei tule hirveästi pidettyä. Aina saa silti haaveilla... 

7 kommenttia:

Natu kirjoitti...

Hahah, mä oon samanlainen pitkien hiusten suhteen! :D (mulla siis kyllä on pitkät hiukset, mutta vielä on kasvatettavaa ihannemittaan) Latvat on haaroittuneet kuolleet korput vaalentamisen jälkeen ja nyt pitäisi suru puserossa mennä leikkaamaan niitä, mutta millään ei raaskis kun nehän lyhenee siitä! :'D ps. vika kuva on niiin nätti!

Anonyymi kirjoitti...

musta toi tukka näyttää tosi kivalta, toi väriero on just hieno.

Anonyymi kirjoitti...

hyvältä toi mun mielestä tolleenkin näyttää, näyttää kun ois tarkotukel tollasset raidat :)

Katri kirjoitti...

Tuttu tunne! Minulla oli muutama vuosi sitten kirkkaanpunainen tukka, kunnes päätin palata omaan väriini. Minulle tehtiin yksi värinpoisto ja värihuuhtelu, eikä tukkani ole vieläkään toipunut niiden jäljiltä, vaan latvat rapisevat samaa tahtia pois, kun uutta tukkaa kasvaa. Voisin pölliä Joannan hiukset! Miksei mulla ole kreikkalaisia sukujuuria? Maailma ei ole reilu! :D

Saara kirjoitti...

Olet kyllä upea tuollaisella tukalla :3 Itsellä vähän sama juttu, en vaan saa hiuksia pitkiksi!

Mirette kirjoitti...

Natu: jep, aina sama ongelma :( kiitos <3

anonyymit: joo tommoset kyl oikeestikki haluisin!

Katri: joo, mä oon miettinyt et mikä olis oikeasti oikea tuote saada näihin edes vähän eloa.. mut ehkä kuollutta tukkaa ei pelasta kuin "uusi tukka", eli pitää vaan kasvattaa pois. Ja oon kyl kans niiiiin kade Joannan kutreista.

Saara: hih, jeps, oispa ne aidot. :(

Anonyymi kirjoitti...

Ymmärrän kyllä fiilistelysi pitkästä tukasta(itsekin sitä harrastan clip-onien kanssa, kuulostipa pervolta) mutta upea olet tuossakin tukassa! :D

T. Anonyymi vakilukija