22 toukokuuta 2013

Puuuuuuuuuhhhh

Huoh. Viime viikot on vaan mennyt niin nopeassa hujauksessa, että tuntuu etten ehdi enää edes nukkua. Harmittaa. Töitä, töitä, töitä. Töitä koko ajan, tai siltä ainakin tuntuu. Alan taas niin haikailla perinteisen ma-pe 9-17 työrytmin perään. Päivät menee vaan hukkaan. Minä menen hukkaan!!!11

Onneksi valoa riittää nykyään jopa kymmenen jälkeen, ja on tultu sitten iltaisin jumitettua aika paljon läheisessä koirapuistossa. Mielelläni kyllä nauttisin aurinkoisista päivistä ulkona nurmikolla löhöillen.. mutta ei. Minä olen töissä 12.15-20.15 _koko ajan_.

Harmittaa myös, että en ole oiken kerennyt tänne kirjoitella mitään. Minulla on ihan hirveästi kaikkia juttuja mistä halauisin kirjoittaa, mutta tunnit vuorokaudessa ei vain yksinkertaisesti riitä, jos haluan nukkuakkin. Pahoittelut. Teistä on kuitenkin kiva kuulla, ja on oikeasti tosi mukava saada kommentteja. 

Miettikää, minä missasin jääkiekon MM-kisatkin ihan totaalisesti!!! yhyy. 

Seuraavaksi ajattelin väsätä itselleni karamellikynnet alla olevilla lakoilla ja kaapata Tyynen kainaloon kun se tuossa taas riehuu. 
Pitää varmaan tilata läppäri, kun ei tästä koneella istumisesta tule yhtään mitään kun tuo yksi koko ajan koheltaa vieressä. :--D

8 kommenttia:

Katri kirjoitti...

Hei! :) Tulin tätä kautta ilmoittamaan, että olen huomannut sun foursquare-kaveripyynnön, mutta en osaa käyttää sitä vielä ollenkaan niin siksi en oo saanut vielä hyväksyttyä sitä. :D Pakko opetella käyttämään sitä tässä joku päivä! :)

Janski kirjoitti...

Täällä yksi joka mielellään tekisi sun puolesta muutaman työvuoron. Oon ollut jo pitkään ilman työtä, ja alkaa järki lähteä! :/

Maria kirjoitti...

Täällä ainakin jaksetaan ootella innolla uusia postauksia vaikkei niitä niin usein tuliskaan! :) Jaksamisia, tommoset työvuorot on ihan syvältä sieltä kun ei oikein aamulla eikä illalla ehi tehä mitään, saati jos niitä on oikeesti joka päivä, huh. Tyynelle halei!

Anonyymi kirjoitti...

Mitä työtä teet nytten? :)

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: olen vaatekaupassa mp2:sena :)

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on niin sama fiilis sun kans!! Miettii et tällästäks tää elämä on? Työtä 24/7. Aamut yksin, sit illat töihin ja miestä näkee vaan nukkumaan mennessä, kyllä jaksaa masentaa /: Ja mistään ei kerkii nauttii

Mirette kirjoitti...

Katja: No worries, emmäkää sitä aluksi osannut käyttää :D hahah. mut nyt oon koukussa!

Mirette kirjoitti...

Janski: joo, tiedän kyl tonki tunteen. Et kaikilla sitä ei ole.. mut äh, oon vaan niin poikki.

Maria: Jee, kiva juttu että jotkut vielä jaksaa "roikkua mukana" :))

Anonyymi: jep :(( ja ärsyttää ku ei oo kunnon kesälomiakaan nyt.