23 toukokuuta 2013

Katson autiota hiekkarantaa

Osa on jo varmaan Joannan blogista lueskellutkin, että ollaan viime aikoina käyty pienillä "iltakävelyillä" ja napsittu samalla vähän kuvia. Itse olen ollut enemmän fiiliksissä kameran takana seisomisesta, mutta vanhana linssiludena olen kuitenkin onnistunut änkemään naamani myös kameran eteen pariin kuvaan.

Näytän näissä kuvissa todella järkyttävältä Michael Monroe-tukkani ja rönttävaatteideni kanssa, mutta halusin julkaista nämä kuvat, koska ne on vaan laadullisesti niin kivoja. Minä niiiiiiin tarvitsen saman kaveran (Olympus Mini-pen joku?) kuin Joannalla. Ei mun järkkärin viiskytmilliselläkään saa näin kivoja kuvia! 


Minkäs todellisuudelle mahtaa. Haluaisin valehdella, että liian tarkka kuva vääristää (siksi kutsun myös 50mm "Läski-objektiiviksi", mutta oikeasti näytän juuri tuolta.  :---(

Tyynekin on ollut vahvasti mukana meidän kuvaussessioissa.

Tyyne välillä näyttää vähän orangilta. 
... Tai riivatulta.

Mites, uppoaako tämmöiset fiilistelyhiiviskely-postaukset jossa ei ole oikeastaan mitään ideaa


4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Uppoaa. Mutta mikä kamera sulla on?

katja kirjoitti...

Joku muukin on huomannut 50mm:n läskiefektin!! Syytän aina tuota objektiivii kun en haluu myöntää itelleni, että oikeesti näytän siltä.....

Anonyymi kirjoitti...

Uppoaa kyl! Ja höpöhöpö tommoset jutut, hyvällehän sää näytät!

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Mulla on Canonin 500d, mutta nämä oli tosiaan otettu silla olympus mini pen jollain.. pitää kysyä Joannalta.

Katja: joo, sen takia en halua sillä ikinä kuvia itsestäni :DDD how sad...

Anonyymi: hih <3