09 huhtikuuta 2013

VASTAA, VASTAAAAA

Koska nähää? :) 
No pitää sopii tällit! Koska vaan (kun en oo töissä)!

Miksi vaikutat sille, että sulla on tosi huono itsetunto, vaikka oot ihan järjettömän upea?
Hmm, koska mulla on todella huono itsetunto. Moni on kysynyt samaa. En osaa sanoa syytä, mutta ehkä asiaan on vaikuttanut aika vahvasti se, että 1) Olen lihonnut viimeisen neljän vuoden aikana mörssäriksi 2) Olen saanut kuulla toistuvasti kuinka vastenmielinen, ruma, lihava, epähaluttava, epävarma ihminen mä olen.  Tarpeeksi monta kertaa kun joku sanoo sen sulle, sä pikkuhiljaa hukkaat itsesi ja alat uskomaan siihen. Sen lisäksi olen saanut aika monta kirvestä selkääni. En tiedä tulenko koskaan olemaan itsevarma, mutta yritän koko ajan ravistella omia ennakkoluulojani itseäni kohtaan ja olla rohkeampi. Välillä se on vaan todella vaikeaa. 

Ootko hakemassa tai ootko suunnitellut kouluun menoa jossain vaiheessa? :) 
Joo, nimimerkillä indesignissa puoliksi väsätty ennakkotehtävä, jota en taas koskaan saanut tehtyä, koska ajattelin että ei siitä mitään tule. Haluaisin kovasti päästä Vantaan metropoliaan opiskelemaan graafista suunnittelua.. tai oikeastaan ihan mihin tahansa.. mutta kaikki kaatuu aina niihin ennakoihin... 

Tuleeko ikinä ikävä Lohjan hoodei?:D 
Ei. Välillä on kamala ikävä perhettä, sukulaisia ja muutamaa kaveria... mutta Lohjan hoodeja ei tule ikävä, tai niitä muita ihmisiä. 

Miten teillä sujuu ex-poikaystävän kanssa Tyynen huoltajuus? 
Tyyne on otettu alusta alkaen minun nimiini, eli huoltajuus on täysin minulla. Mut kyllä Tyyne pääsee välillä hoitoon sen luokse. 

Oot aivan hulvaton nainen ja kaikenlisäks tosi kuuma, miten sun kaltaista saalista ei ole vielä kukaan älynnyt sulkea kellariinsa? T. Fritzl 2 
Mä kyllä tipuin pienesti tälle, haha, kiitos. Jaa-a. Edelleenkin, multa on turha kysyä tommosia, koska mä kyllä voin sanoa sata vikaa miksi kukaan ei halua sulkea mua kellariinsa. :D

Mitä oot opiskellu? 
Ylioppilas 2007 ja audiovisuaalisen viestinnän perustutkinto, media-assistentti 2010. :)

Mitä teet tällä hetkellä työksesi? 
Olen vaatekaupassa töissä myymäläpäällikön kakkosena, eli.. myyjänä. 

Mikä ois sun unelma ammatti? 
Graafinen suunnittelija. Lehdessä, tai mainostoimistossa. 

Onko Tyyne sun ensimmäinen koira? 
Jep, ensimmäinen oma. Mut perheessä on ollut mun elinikänä kolme koiraa. 

Oliko Tyyne vaikea kouluttaa, millanen se on luonteeltaan? Maailman suloisin ainakin! t. hullukoiramummo :D 
It's a bulldog. - Ei lisättävää. No ei, siis, onhan se aika omapäinen, mutta tietyt jutut se on oppinut tosi helposti. Uskon että se tottelis enemmän, jos minä itse jaksaisin treenata enemmän. Tällä hetkellä suurin treenamisen aihe olisi hyppimisen esto. Tyyne kun rakastaa kaikkia, ja kaikkia pitää päästä moikkaamaan.. ja sitten se moikkaaminen on sitä, että ekana se heiluttelee häntää ja sen jälkeen yrittää hyppiä päin "ota mut syliin, jee ihminen, jee hali, jee". Se ei oo kivaa. Ja hihnassa se kävelee aina vähän oman pään mukaan, välillä todella hyvin, mut sitten toisena hetkenä se voi vaan päättää istahtaa keskelle tietä, eikä suostu liikkumaan kuin siihen tiettyyn suuntaan mihin itse haluaa. Mut kovalla treenaamisella ja laumanjohtajuus battlella luulisin että hommasta vielä selvitään. 

Mikä on sun lempiruoka? 
Ismetin kebab. Unelmoin siitä haikeana kerran viikossa. Mut tykkään kaikista ruokasista salaateista ja roskaruuasta.. vähän liikaakin. Nykyisellä kulutuksella pitäisi varmaan vastata "Oltermanni". Sitä syön kg viikossa, koska en jaksa tehdä ruokaa. 

Kokkaatko paljon kotona? 
En. En enää nykyään. Itselleen kokkaaminen on tylsää ja kallista. Syön leipää, kera oltermanni. Ja pysyn mörssärinä. 

Mikä on Tyynen lempiruoka?
Kaikki mitä minä syön. Sekin tykkää oltermannista. 

Jos nyt saisit miljoona euroa, mitä tekisit ihan ekana?
Yritin miettiä tätä kysymystä silleen; että mikä tulee ihan ensimmäisenä mieleen ja näin vaan silmissäni itseni varaamassa tatuointiaikaa. :D Mutta varmaan irtisanoisin työni ja asuntoni. Ostaisin unelmakämpän, tyynelle kaverin, ottaisin niitä tatuointeja, menisin matkalle (ottaisin pari ystävää mukaan), lahjoisin mun iskää, äitiä, siskoa, veljeä ja sukulaisia (ostaisin niille ässäarvat), maksaisin itteni väkisin johonkin privaan graafisen alan kouluun... yms.

Kadutko yhtään sun tatuointia?
En varsinaisesti. Enemmän niiden sijainteja, ja kokoa. Oikean käden kuva olisi pitänyt tehdä isompana.
Ja saan koko ajan uusia ideoita, mutta ne vaan ei teemallisesti sovi sitten yhteen toistensa kanssa. :D

Meinaatko ottaa lisää niitä, tahtoisitko olla päästä varpaisiin tatskattu vai tuleeko jossain vaiheessa stoppi? Vaikutat aivan mahtavalle naiselle! 
Wee, kiitos. Lisää kyllä joo. Haluan tämän vasurikäden ainakin kokonaan peittoon. Himoitsen ihan hulluna reisitatuointia. Olen päättänyt jo tekijän ja aikalailla kuvankin.. mutta mulla ei ole rahaa tehdä sitä. Siitä tulisi niin kreisihieno! Haluaisin myös yläselkään/niskaan jotain, toiseen "kainaloon"... ja nyt olen myös alkanut himoitsemaan kaikenlaisia pieniä söpöjä jippoja, mitä voisi piilotella mm.. sormeen! Ideoita on paljon, rahaa vaan ei yhtään. 

Ootteko vielä Miran (poptartdaami) kanssa ystäviä? 
Ollaan. :)

Mikä on sun ehdoton suosikki hiustuotteiden joukossa, joka saa sun kiharat näyttämään "siisteiltä" (nimim kamppailen itsekin hullun luonnonkiharan kanssa)?
No mä periaatteessa etsin sitä vieläkin.. siis sellasta kunnon kiharaboosteria.. mutta öö; operaatio lyhyesti: Hiusten harjaus veden avulla, sen jälkeen latvoihin Paul Mitchellin skinny serumia, siihen jotain päähänjätettävää vähän sinne tänne.. ja sitten jotain mömmöä mitä kaapista sattuu löytää. Itseasiassa, nyt kun tätä kysyit, niin se mikä itseltä nyt puuttuu - mutta on todettu todella hyväksi: Aussien Volume and Conditioning Mousse tai Four reasonin Conditioning & Smoothing Mousse  

Onko sulla suunnitteilla tatuointia, jonka seuraavaksi haluaisit?
On! Olen varannut ajan kesäkuulle. Seuraavaksi kyynerpää, että edistyn tässä vasurissa.. se ei ole mikään erikoinen, vaan semmoinen pakollinen välietappi. Mut paljon ideoita ja suunnitelmia. :)

Missä sä haluat olla 37-vuotiaana?
En ainakaan vantaalla köyhänä, -äreenä ja emona. Emoudesta en taida koskaan päästä eroon. Mummonakin varmaan valitan kaikesta ja twiittaan joka toinen päivä "Fuck my life.".

Entä 69-vuotiaana?
Pattayalla. 

Sano kolme sun ehdotonta lempibiisiä, jotka ei ehkä lukeudu sun ns. normiikkimusamakugenreihin?

Will Smith - Miami, epic. Osaan lyriikat ulkoa koska vaan.  Toivon että saan kerättyä joskus possen kasaan, joka tekee Helsingin rautatieasemalla mun kanssa Flashmobin Will Smithin Gettin' Jiggy With Itin tahtiin. 
Vastustamaton tamppausbiisi. Siis niin vastustamaton, että ihan sama missä kuulen "iii mun on pakko päästä tanssii". Kyllä te tiedätte. Tamppaan etusormi pystyssä päätä nyökytellen. 
Tämä biisi on kanssa mun toinen heikkous. Lähimmät kaverit tietää, että fiilistelen tätä biisiä aina jos se pärähtää soimaan (vähän liikaakin). Pahinta on ehkä se mukana "räppääminen". :--DDDDDD
 

Mitkä on sun lempparikengät?Kuva! 
Mustat Conssit, aina!

Mikä on ilkein kommentti, jonka sä olet ikinä saanut? Livenä ja blogin kautta? PS. Sä oot ihana.
En mä oikeastaan muista mitään suoraa lainausta, mutta onhan niitä aika karuja kommentteja joskus tullut, nyttemmin kyllä ei vuoteen oikeastaan mitään kamaluuksia  - mistä olen todella yllättynyt. Mutta ne on liittynyt joko mun ulkonäköön tai parisuhteeseen. Mut eiköhän ne ole just jotain sitä luokkaa, että sä olet naurettava ruma läski, die.

Lisää saa laittaa, jos kysytyttää. :---)

10 kommenttia:

RagDoll kirjoitti...

Surullista, että joiden mulkeroiden haukut jäävät syvälle vaivaamaan niin pitkäksi aikaa ja pahinta on, että he tuskin tajuavat jättäneensä toiselle ikuiset arvet. Ladon taa vaan sellaiset..

katja kirjoitti...

Harmi että siulla on huono itsetunto koska oikeesti vaikutat tosi mahtavalta ja hauskalta tyypiltä. Itsekin kamppailen itsetuntoasioiden kanssa; omassa tapauksessa ongelmat johtuu koulukiusaamisesta joka vaikuttaa vieläkin..
Siis haitko nyt Metropoliaan? Toi ennakkotehtävien kanssa pähkäily on kyllä se ikävin osa. Toivottavasti pääset vielä opiskelemaan :--)

ps. ootko töissä tuossa Kantsun prisman Seppälässä? Ei tarvi vastata jos et haluu! Asutaa vaan täs melkei naapurissa Haagan puolella :D

Rebell kirjoitti...

Voi tyyne! :)

Mirette kirjoitti...

Ragdoll: Sepä se. Sitä suuremmalla syyllä ne sanat pitäisi jättää omaan arvoonsa.. mut se on aika vaikeeta jos ne on kuullut sellaiselta ihmiseltä joka väittää myös rakastavansa sua. Heh.

Katja: Joo ja siis, mun ulosanti vaikuttaa hirveästi eri porukoissa. Yleensä mä olen tosi eloisa ja ulospäinsuuntautunut, mutta välillä voin muuttua ihan minimaaliseksi maanmatoseksi :D

En mä hakenut metropoliaan, kuten tosta keskeneräisestä taitosta näkeekin XD, Siihen vaiheeseen se sitten jäi.. plääh, harmittaa taas että en jaksanut väsätä. Mun ongelma on vaan piirrustustaidottomuus, mikä on aika paska nakki tällä alalla.

Ja mitään en myönnä! :D

Anonyymi kirjoitti...

Mulla olen aika lailla juustiinsa samankokoinen ja mallinen kroppa! (paitsi lisäksi kurvikas takamus muttei etumuksessa oikein kurveja ollenkaan :D)

Oon aina ollut saman mallinen, liikuntaa kovasti harrastaessakaan ei kroppa juurikaan muutu kuin vähän kiinteämmäksi. Mutta takamus pysyy aina itsepintaisesti yhtä näkyvänä! Itsetunto-ongelmatkin on koettu, ja vieläkin niitä on. Etenkin kun jos en peitä takamusta kokoajan tunikalla niin joku on heti kouraisemassa...

Mua on aina pänninyt että kaikki muoti-bloggaajat ympäri maailman on sopusuhtaisia ja vaivattomasti laihoja. Ehkä se juuri johtuu siitä ettei muun malliset oikein uskalla lähteä leikkiin, joten sitten vaan nähdään samanlaisia "sosiaalisesti hyväksyttäviä" kroppia. Vaikka olisi mahtavaa nähdä miten erimalliset ihmiset pukeutuvat! Muutkin saisivat siitä rohkeutta.

Ja meikkibloggaajat... kaikilla hyvä iho, ei silmäpusseja tai edes epäsymmetristä nenää! :P Liikaa täydellisyyttä, ei siihen voi samaistua millään tavalla.

-Elli

eekku kirjoitti...

ihana ku tyyne näytti kieltä =)

sarkku kirjoitti...

Oltermanni on parasta. En osta ruokaa koska oon köyhä, mutta oltermannia on oltava .....

ami kirjoitti...

OLTERMANNI. Näitä oli kyllä kivoja lukea. Sä tosiaan vaikutat ylihauskalta tyypiltä ja olis kiva tavata joskus. (No en nyt sentään ala ehdottelemaan höhö) Suretti lukea sun huonosta itsetunnosta... Ja mitä tähän nyt vois sanoa, no, toivon että se paranee vielä. :3
Mitäs muuta. Oltermanni. Eiku MIAMI ahahahh!

Anonyymi kirjoitti...

mitä häh, mulla on menny koko kysy-postaus aivan ohi. mut kysynpä sitte tässä:
mua kiinnostaa lävistykset.
mitä lävistyksiä sulla on ollu?
minkä ikäisenä olet ottanu ne?
onko ollu jotain ongelmia niiden kanssa?
aijotko vielä joskus ottaa jonkun lävistyksen?

:)

Anonyymi kirjoitti...

Upea nainen! ;)
Ja Tyyne..voi että. <3