23 huhtikuuta 2013

Kolme päivää hujauksessa

Olin viikonloppuna Lohjalla. Raahasin sinne viisi jätesäkillistä kirppiskamaa pois muuton tieltä. Nyt olen takaisin kotona ja olo on jotenkin haikea. Stressasin aika paljon, että voinko jättää Tynskyä äitille täksi viikoksi... mutta tiesin että tälle viikolle on paljon ohjelmaa ja duunia... että ehkä sen on kivempi olla siellä. Silti on jotenkin kamalan tyhjä olo... ensi viikolla asustellaankin jo muualla, sniisk. 

Lohjalla tuli puuhasteltua vaikka mitä. Paras juttu oli, että saatiin eilen systerin kanssa maalattua vihdoin vuosi sitten ostamani tuolit. Nämä sitten uuteen kotiin, jee! :)
 Sisko teki mulle myös rankan työurakan jälkeen ruokaa.... 
 Äiskä myös yllätti mut uusilla sinisillä Consseilla jotka toi tuliaisiksi Espanjasta :)
Tyyne nautiskeli auringosta... eikä suostunut millää tulemaan sisälle. 
 Kävin myös kirppiksellä tekemässä löytöjä... En kyllä ostanut kyseistä lippistä.
 Itsekkin nautiskelin auringosta ja kiireettömistä aamuista. 
 Launtaina kävin myös ratsastamassa. Luulin unohtaneeni meikkipussin kotiin... tänään kun tulin kotiin, sitä ei löydy mistään. Eli en nyt tiedä missä se on.. ja siellä on mun koko omaisuus + tietysti uudet piilarini joista en ole vielä edes kerennyt kirjoitella mitään :-----(
Pelattiin myös bilistä. 

Kaikenlaista tuli siis touhuttua... niin ja kävin mä kynsihuollossakin. Tehtiin aikamoiset vappukynnet :D  Pitää pistellä kuvia myöhemmi.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Varmaan se meikkipåse on jossain niistä jätesäkeistä?

Anonyymi kirjoitti...

hei mua kiinnostais toi tuolien maalaus! löysin pihalta samanlaisen tuolin ja ajattelin maalata sen, mutta että millä...
mitä maalia sä käytit? ja pysyykö hyvin? hioitko vanhaa maalipintaa vai poistitko kokonaan? kerro kerro kerro! :D

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: se löyty sit lopulta mun työkaapista :D

Anonyymi: No en muista sitä maalin nimeä, koska ostin sen jo silloin vuosi sitten. Mut K-raudasta, valkoista himmeää kalustemaalia se tais olla. Ja hioin maalipinnan.. mut no, mun hiomiskärsivällisyys on mitä on :D

Anonyymi kirjoitti...

Oih joku muuki tekee tollasta mättöruokaa ! :D