29 huhtikuuta 2013

Apua

Tällä hetkellä kotini on aika lohduton näky. Ei se ole hirveästi koskaan kodilta tuntunut.. tauluja en esimerkiksi ikinä saanut seinälle, vaikka asuin täällä 1,5 vuotta. 
Alan olla vihdoin suht hyvällä mallilla tässä pakkaamisessa.. vain muutamia epämääräisiä juttuja ajelehtii pöydillä. Tai no, olen valvonut viime viikolla joka päivä yhteen asti kun olen vain yrittänyt siivota ja pakata. Turhaan  kyllä kiirehdin.. koska sunnuntain muutolle kävi mitä kävi. Totesin kuitenkin jossain välissä pakkaamista.. että ei hemmetti tästä tuu mitään kun vaan pöyrittelen tavaroita paikasta a paikkaan b. Sitten aloin vaan viskomaan niitä joko roskikseen tai muuttolaatikkoon. 
Kun tuijotan tätä tavaramäärään, mietin vaan, että miten saan kaiken mahtumaan 30neliöön.. mutta esimerkiksi kaikki jätesäkin sisältö on vaatteita/pyyhkeitä/lakanoita/tyynyjä.. puuh, eiköhän ne pikkuhiljaa sitten asetu... jonnekkin lipaston pohjalle..
Vielä en tiedä muuttopäivästä. Pahimmassa tapauksessa sen joutuu tehdä alimiehityksellä Vappupäivänä. Olen niin kiitollinen mun ystävälle, joka on luvannut auttaa mua tässä asiassa. Tiedän, että se vappupäivän muutto kiinnostaa varmaan ketä tahansa kuin kilo kakkaa. Onneksi kuitenkin on olemassa tämmöisiä ystäviä, kun oma perhekkin pettää alta "hädän keskellä". Huoh. :/

1 kommentti:

eekku kirjoitti...

tsemppiä sun muuttoon ja tervetuloa tänne hesaan =)