26 maaliskuuta 2013

Pyyyrh

Tiistai. Eilen pääsin töistä 20.15 ja olin kotona 21 jäljkeen. Menin nukkumaan 23 aikoihin ja mietin että miten ikinä jaksan herätä seiskaksi invikseen.. tai siis viideltä. Unohdin että se ei ehkä ole minun suurin ongelmani, vaan enemmänkin se, että saan oikeasti unta. Enkä saanut. Nyt sitten silmät muurautuneena umpeen juon kahvia toivon selviäväni tästä pienestä rutistuksesta. 

Tässä vähän parempaa kuvaa farkkuliivistä. Ilmeet on vaan niin retardeja että ei mitään tolkkua. 

lol

5 kommenttia:

Catherin kirjoitti...

Mielettömän hyvä asuyhdistelmä sulla päällä.. ainakin mun mielestä :)

Anonyymi kirjoitti...

UH! Ihana! Mikäs ihanuus tuo t-paita on,ja mistä? :)

NELLI kirjoitti...

Tosi kiva asu ja ihanan värinen tuo sinun tukka ! Koita jaksaa <3

RagDoll kirjoitti...

Mulla oli silloin viime vuonna paljon noita nukahtamis ongelmia, mutta kun rupes käymään salilla, niin johan se rimpuloiden pumppaaminen painoilla alkoi väsyttää. :D

Asu on muuten aivan nappivalinta. :)

Mirette kirjoitti...

Catherin: hih, kiitos. Nää oli itseasias yks vklp baarissa päällä :D Sitä ennen nappasinkin nämä kuvat :)

Anonyymi: Se on saint & Mortalsin ja Carlingsista :)

Nelli: Hihii, kiitos <3

RagDoll: Juu, mä en vaan oikeastaan ehdi käymään salilla. Tai en tiiä sit nytku on välil vuoroja sillee miten sattuu että on vapaataki.. mut tulee sit mielummi lähettyy ulos koiran kanssa. En vaan tiiä miks nykyään ei uni vaan tuu vaikka olis ulkosallaki kui pitkää ja töissä.. :/