17 maaliskuuta 2013

Maybelline Express remover - HYPE

Kävin taas muutama päivä sitten hakemassa postista paketillisen Lorealin ja Maybellinen kosmetiikka-uutuuksia. Paketista paljastui kuitenkin pari itselleni ihan uutta juttua, niistä toinen oli tämä: Maybellinen express remover - eli kynsilakan poistoaine. 
Tämä ei ole kuitenkaan mikään perinteinen kynsilakanpoistoaine, vaan tämän olisi tarkoitus poistaa kynsilakka kynnestä yhdellä dippauksella! Olin vähän skeptinen ensin kun tuijotin tuota pientä reikää jonne sormi pitäisi tunkea.. mutta halusin silti kokeilla tuotetta heti. Minä nimittäin olen maailman laiskin kynsilakan poistaja.. lakkoja on ihan tuhottomasti, mutta kiinnostus lakan uusimiseen on = nolla. 
Eli sormi vaan dipataan tuonne pehmeään vaahtomuoviin ja pyöräytetään kerran. Sen jälkeen sormi ulos ja toimenpide toiselle sormelle. JA SE TOIMII!!! Siis kynsilakka kaikkoaa saman tien kynsistä. Muutaman kerran olen joutunut pyöräyttämään pari kertaa.. mutta miettikää miten nopeaa ja helppoa! Olen niin rakastunut ja innoissani tästä tuotteesta, ettei ole tosikaan. Nyt tietysti kiinnostaa nähdä, että kuinka monta kertaa tätä pystyy käyttämään.. mutta nyt neljä kertaa lakat jo poistaneena, ei ongelmia tai suhruja. 


Yritin vielä tehdä demonstraation videolla, tämä on ihan paska, mutta näette silti pointin. Ja huom. Mulla on siis mustan kynsilakan alla vanhat akryylit :D
Todellisen tehokkuutensa tämä tuote näyttää vasta glitterlakan kohdalla.. mutta jos jotain kiinnostaa, voin infota asiasta jahka saan glitteröityä ryppynakkini!

10 kommenttia:

Sanzii kirjoitti...

Osaatko sanoa mitä tolla on hintaa?

sompe kirjoitti...

ei vitsit, ihan mahtava! !
kiitti ihan hurjasti tästä postauksesta, mä oon kans kova lakkailemaan kynsiä, mutta maailman laiskoin poistamaan niitä sit myöhemmin :D:D
osaatko vielä yhtään sanoa muuten että mitä hintaluokkaa tuo mahtaisi olla. ..?

Mirette kirjoitti...

Googletuksen perusteella hinta on kyllä aika kova, n. 8-10€ mutta yritän vielä tarkistaa asian lorealilta, koska en saanut näistä mukana mitään tiedotteita :)

Morgaise kirjoitti...

Noita löytyy ihan Tokmannin myymälöistä, olen omalla työpaikallani Robinhoodissa katsellut noita pöniköitä sillä silmällä useampaan kertaan.

aba kirjoitti...

Siis mun on TOSI vaikea uskoa, että toi toimii! Ettei se kynsilakka sitten leviä pitkin sormen ihoa? Huhhuh! Käsittämättömän hienoa, jos se ei niin tee. Pakko kokeilla, jos säkin kerta kehut tätä. :--)

Mirette kirjoitti...

Uskoisin et löytyy varmaan kaikista mist kosmetiikkaa myydään :)

Christina kirjoitti...

Tuota pitää kyllä päästä kokeilemaan, vaikuttaa melkein liian hyvältä ollakseen totta. :D

Mirette kirjoitti...

Aba: Ei se mulla levinnyt kyl sillee miten ne yleensä levii.. ja nyt poistin yhtä lakkaa jota oli 3x niin joutu vaan pyöritellä pari kertaa useammin... odotan itsekkin et kauan toi kestää.. mut on kyl ihan sika helppo!

Christina: hahah, joo, se on oikeesti tosi hyvä. Sen takia mä tein tän hypetyksen kun mun mielestä tää oli ihka oikeesti semmonen tuote mistä pitää nyt hehkuttaa :D

ami kirjoitti...

VOI PERSE. Olin kyllä lukenut muutamassa paikassa että tää on hyvä, mutta tuo video kyllä todisti vielä lisää :D Pakko ostaa...........................

Mirette kirjoitti...

Ami: se on maaginen! Just siks halusin laittaa videon todisteeksi että siitä oikeasti näkee kuinka helposti lakka lähtee! :D Ainut problemos, mites tunget tonne varpaan? heh, no se ehkä lähtee helpommin ihan pumpulilla...