06 maaliskuuta 2013

jee

Merkki keväästä: Kenkähyllyssäni on uusi pari tossuja! Rakkautta! Jotenkin mä vaan aina vuodesta toiseen ajauduin noihin perus mustiin. Näiden kaveriksi voi sitten ostaa jotain vaihtelevampaa Mustat on vaan monikäytännöllisemmät. 
Pahoittelut surkeasta kuvanlaadusta. Nappasin kuvan vaan pikaisesti ennen liikkeen avaamista. 
PS. Mulla on uusi addiktio. Acon soft red lip balm! Just näitä pitäisi tulla lisää kaikilta kosmetiikkamerkeiltä, huulirasvaa jossa on häivähdys punaa!
 

Nyt eiku töihin--->

1 kommentti:

indiana kirjoitti...

Mun piti joskus kommentoida sun päivitykseen just noista huulirasvoista, jotka antaa vähän punaa.. en muista mainitsitko silloin siitä pirkan karpalohuulirasvasta mikä maistuu ihan missä äxille, mut sitä löytyy nykyään taas! Se oli mun lemppari muutama vuos sitten. Siinä välissä kans kekkasin ton saman rasvan mut ite tykkäilen pirkasta makunsa puolesta :') Mut oon samaa mieltä että sais tulla enemmän just "värjääviä" huulirasvoja, etenkin arkikäytössä haluun huuliin vähän väriä, mutten kuitenkaan uskalla ihan huulipunia käyttää. Hahhahaa kirjotan romaania, mut nää huulirasvat on mulle sydämenasia! :-D