16 helmikuuta 2013

Lohjalle uusi kuntokeskus GO+

Noniiin, nyt uuteen Lohjalle avattavalle kuntokeskukselle on avattu nettisivut. Käykäähän kurkkailemassa lisäinfoa!



Tiedän että minulta löytyy muutamia Lohjalaisia lukijoita, joten tämä on heille varmaan ihan mielenkiintoinen uutinen, mutta muille ei niinkään. Pyrin kirjoittelemaan tänään jotain muutakin :)  Ja jos joku ihmettelee että miksi minä olen tästä niin innoissani, niin kuntosalin perustamisen taustalla häärii yksi erittäin tärkeä ihminen minulle :---) 

GO+ Sivuista voi käydä myös tykkäilemässä facebookissa!

Ps. pitäisköhän muuttaa takaisin Lohjalle?

5 kommenttia:

nolauratietysti kirjoitti...

GO ISIYSTÄVÄ!

noora kirjoitti...

Kuulostaa kyllä ihan tosi hyvältä, kun ei tarvi myydä sieluaan vuodeksi kuntosalille! Toivottavasti toi tulee jäädäkseen, et sit joskus jos eksyn takasin Lohjalle, pääsee testaamaan :)
Olin ite Aplicon jäsen vajaan vuoden ku asuin Lohjalla ja jossain vaiheessa se alko vähän rassaamaan, ku sitä hintaa vasten ois pitäny käydä kolme kertaa viikossa salilla et se makso ittensä takasin.

Anonyymi kirjoitti...

Ompa epäreilua!! Mä asun Jyväskylässä ja ainoat vaihtoehdot on min. 12kk jäsenyys ja hinnat 60-100 euroa kuussa, jopa opiskelijalla :(

Anonyymi kirjoitti...

Fiksun hintanen mesta. Varmaan kävisin jos vielä Lohjalla asuis. Kiva muuten sun uus tukka! :) -A

Mirette kirjoitti...

Laura<333

noora: jeps, sepä siinä on ollut pohjimmainen idea.. että tarjotaan jotain missä ei ole niitä vammasia liittymismaksuja tai sitoutumista sikapitkään aikaan.

anonyymi :/ jeps.

A: jep! muista kertoo kaikille sun lohjalaisille kavruille!