01 helmikuuta 2013

Jou jou jeppis

Olen viettänyt taas kaksi mukavaa mutta aikaansaamatonta vapaapäivää. Tai no: olen siivonnut, tehnyt ruokaa, pessyt pyykkiä, käynyt koirapuistossa, käynyt eläinlääkärissä, katsonut leffoja, kuunnellut musiikkia ja nauttinut ihanan ystäväni tekemistä mokkapaloista! Olen mä ehkä sittenkin tehnyt jotain.. vaikka olo on aika lötkö ja tekisi mieli olla vapaalla paljon pitempään. Tulin myös tänään siihen  lopputulokseen, että jotain hyvää tässä Vantaalla asumisessa on; nimittäin ystävä, joka asuu lähellä ja tekee mokkapaloja sulle kun sanot että tekee mieli! 

Huomenna sitten tosiaan taas piiiitkä työputki. Työputki menee kuitenki toivottavasti äkkiä, koska viikon päästä lauantaina olisikin luvassa ihkun Joannan synttärit! Oon jo luvannut antaa sille 3,5euroa synttärilahjaksi! Oon kiva! :)
Sitten tästä asusta jotain vielä? Huivi on Sandwichin ihana kepeä mutta lämmin luiru, Liehutoppi lindexistä, Neuletakki Seppälä, Farkut h&m ja Bikerit Dinsko. Alan pikkuhiljaa taas lämpenemään huiveille. Itselläni oli aika pitkään shemankki-kausi.. siis junou, ne jasser arafat-huivit, ja sitten kun niitä alkoi olla muillakin emoilla.. luovuin niistä. Nyt kaksoisleuan kasvaessa, on kiva piilottaa kaulan alla roikkuvat pallit jonnekkin.. ja huivit on vaan.. taas kivoja! 

Mites, huivit jep vai nöy?

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

on kyl tosi onnistunu asu! tolleen mäkin toivosin pukeutuvani mut aina jotenkin onnistun hamstraamaan kaapit täyteen riepuja enkä mitään tollasia kivuuksia...

Miten saat pidettyä hiukses noin hyvän värisenä? Ite oon luonnostaan ruskee hiuksinen ja oon nyt kampaajalla vähän vaalennellu tätä reuhkaa ja sit taas mua vähän houkuttas toi ton värinen (tosin en mä vielä hetkeen oo kampaajalle menossa kun ei oo rahaa, heh)

Anonyymi kirjoitti...

Sulla on kyllä ihana tyyli kirjottaa ite aina naureskelen täällä sun jutuille :D ja sun tatskat ja TYYNE!
Sulla on kyllä kuvista päätellen ihan mahtava koira :)

Mari kirjoitti...

Nounou huivihärpäke, mut muute ihanananainen oot! :)

Anonyymi kirjoitti...

*shemagh :P

Anonyymi kirjoitti...

Huivit jep, ne on hyviä näissä keleissä sekä sisällä että ulkona.

t. toinen kaksoisleukainen

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: hah, no en saakkaan. Tai se color mask mandariin on kyllä apu kaikkeen.. sillä mä pidin väriä kasassa, mutta tyveä piti jatkuvasti värjätä koska siihen maski ei tartu :)

Anonyymi: :D<3 Se on!

Mari: :)))

Anonyymi: :D no vad evör!

Anonyymi: :) jep!