25 tammikuuta 2013

You will never forget me, lol.

Räpsäsin pari kuvaa tästä samaisesta asusta mikä näkyi jo tässä postauksessa.
Housut on Dr.denimin high waist leggaria ja niiiin mielettömän mukavat jalassa. En voi käsittää miten mulle meni M-koko ja sekin oli lantiosta vähän "varaa" antava :D Nuo on istuvuudeltaan ne täydelliset viininpunaiset housut joita olen jo ikuisuuden etsinyt. Ei kamelinvarvasta, ei pussitusta ja istuu takapuolesta. Hinta oli ainut kirpaiseva efekti, 45e Carlingsista. Nämä täytyy kyllä ostaa mustana... ja ehkä jossain toisessa kivassa sävyssä nyt kun kevääksi tulee ehkä uusia värejä... tai no. Musta on aina musta ja sininen on aina sininen :D Olen vaan ollut liikaa töissä ja altistunut pastellivaikutukselle... muutenkin vaatekaappi on alkanut muuttumaan omituiseen suuntaan. Toppi on myös Carlingsista ja se on tosi kiva ihan jo noin muutenkin printiltään, mutta sen juttu on selässä. Selkämys on nimittäin kokonaan pitsiä. Ainut miinus on minun läpi paistavat läskisiipeni.. mutta.. hämärässä.. ei kukaan huomaa.. tai sitten vaan neuletakki päälle päivänvalossa :D
...Huoh näitä ilmeitä... :D

Ps. Voiko aamua aloittaa yhtään paremmin kuin fiilistelemällä vanhaa Apulantaa :D

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kolmiolääke, aurinkoon.. <3

Niilinsorsa kirjoitti...

noi housut on ihan parhaat!

Oon alkanut vasta seuraamaan sun blogia ja tää on ihan huippu :) ehdottomasti yks kiinnostavimmista suomalaisista blogeista.

Käy tsekkaamassa myös mun uusin tuotokseni:

http://kimallushelsinki.blogspot.fi

Lisa kirjoitti...

Ohh you look great! Where is your top from? (: