16 tammikuuta 2013

Joulupukki toi

Noniin, nyt vähän myöhässä pari räpsyä saamistani joululahjoista. Tästä puuttuu pari juttua, mitkä otin heti käyttöön: Esim pari luhtan pyyhettä ja raha minkä sain :-)

Äiti oli pistänyt taas hyvin toiveeni mieleensä. Tai... tähän lahjaan saattaa liittyä myös Citymarketin etuleimat :D
Sisko oli ihana kun se sanoi mulle päivää ennen aattoa että ei mun toivoma lahja kuulemma ollut siinä joululahjakollaasissa jonka tein, mutta äiti oli sanonut että haluan sellaisen. "Mun mielestä se oli vaan niin hirveän hintainen niin pienestä jutusta". Sitten aloin raksuttamaan pientä päätäni ja tajusin hetken mietinnän jälkeen että se on pakko olla tämmöinen Iittalan tuikku :D Sisko vielä kielsi mua miettimästä, koska sitten hiffaisin sen. No väriä en tiennyt, ja se oli just oikea. Näitä pitää sitten alkaa pikkuhiljaa (siis todella pikkuhiljaa) keräilemään 
Clipperin teetä, koska olin pohtinut ääneen mistä kyseisen teen hyssytys (mun suomennos sanasta Fuzz) tulee. Oli kyllä hyvää, ja pitää maistella myös muita makuja :) 
Veljeltä sain 60e lahjakortin Citymarkettiin! Tämä oli kyllä niin symppis. En ole vielä päättänyt mitä aioin näillä ostaa. Haluan kuitenkin hankkia jotain fiksua... ehkä sisustukseen tai elektroniikkaan liittyvää :)
RIKKAIMURI. Sanoin vitsillä, että nyt mun ei tarvitse käyttää enää isoa imuria ollenkaan. Olen vähä laiska imuroija.. ja siivooja.. Tyyne sotkee heti kaiken ja mulla on liian vähän vapaa aikaa :D No... tuli tässä juuri yksi päivä todistettua, että kyllä, rikkuimurilla pystyy ihan hyvin imuroimaan 39 neliötä. Niin puhdasta! PS. oon vapailla markkinoilla, eli jos tiedätte jonkun joka kaipaa kaltaiseni "vaimomatskua"-tyypin, täällä olisi 0/
Mummilta sain ihanan Espritin pyjaman. Yritin oikeasti ottaa tosta sellaista kuvaa, missä on vain pyjama.. mutta joka ikiseen kuvaan Tyyne survoi mukaan :D 
Ja viimeisenä, mutta ei suinkaan vähäisempänä: yöpaituli. Kyllä mä vähän tirskahdin kun näin tämän. Mun mummilla taitaa olla samanlainen. Ihan superkarmea. Sanoin äitille suoraan, että tämä on kyllä kunnon "seksin tappaja" :D Sekään ei ollut tajunnut, että tämä on tätä pitempää mallia. No, enivei, tästä on kuitenkin tullut yksi tämän talven käytetyimpiä vaatteita. Olen yksin kotona Tyynen kanssa, joten mitä väliä! Tämä on superlämmin ja mukava. Tämäkin yöpaita kannattaa paitaa mieleen kun etsitte minulle sopivaa miesehdokasta. "Imuroi asunnon rikkaimurilla, pesee koiran luita pyykinpesukoneessa, käyttää yöpaitulia..."
Jotain muutakin perusjuttuja sain... mm. pörrösukat, suklaata jne. mutta tänä jouluna oli kyllä oikein hyviä ja mieluisia lahjoja.  En viitsi enää tässä vaiheessa kysyä, että mitäs te saitte.. mutta.. kertokaa jos jaksatte vielä muistella joulua :D

8 kommenttia:

essim kirjoitti...

Mun kaikki yöpaidat on tollasia seksintappajia, just parhaita!

eekku kirjoitti...

Kivoja lahjoja ,ihana tyyne kuvassa.Onhan toi yöpaita kieltämättä aika mummomainen =)

Anonyymi kirjoitti...

Ai vitsi tää postaus teki mut iloseks, jotenkin haistan että sullakin on tätä kirjottaessa ollut ihan hyvä mieli? :)

Ja hei noi CM:n lahjakortit on hiton hyvä lahjaidea! Mulla ainakin tulee niitä ounou-tilanteita tosi usein, että ruokaa ei oo - eikä myöskään rahaa. Ja Citymarketistakin kun saa mitä vaan - vaikka ehjiä kalsareita!

Jetta kirjoitti...

Toi yöpaita on niin paras! :-Dd Mulla on kans kaikki yöPYLIT (meillä kotona on aina sanottu yöpaituleita yöpyleiksi) ihan järkyttäviä seksintappajia mut niin parhaita. Hirveimpiä on ehkä ikivanhat, melkein puhki perstuneet perintöyöpylit (jollain koira-/kissa-/nallekuvalla) ja mun marimekon nilkkoihin ylettyvä, pitkähihainen versio. Ahaha voi, jos en käyttäis mieluiten isoja miesten teepaitoja niin poikaystävä olis ehkä lähteny jo pakoon..

Anonyymi kirjoitti...

Voi ei mikä postaus! Mä sain samanlaisen Mariskoolin ja sainki tosta kuvasta kivoja vinkkejä et mitä siinä vois säilyttää! Sain myös Kiven, vedenvihreenä :D Ja mikä parasta, sain myös RIKKAIMURIN ja se on ihan paras!!! Meillä neliöitä on parikyt enemmän ku sulla, mutta olen sitä mieltä että tavan imuria ei enää tarvita :D Katotaan, mitä astmaa sairastava mies on tästä mieltä parin kuukauden päästä. :D

Hyvä Mire!!

Anonyymi kirjoitti...

Ai noi on jotain arvokkaitakin tuikkuja, multa löytyy 2 kappaletta. Empäs tajunnutkaan :D

janni kirjoitti...

Asuin vielä muutama vuos sitten Etu-Töölössä pikkuisessa 33 neliön yksiössä ja kyllä mä ainakin huristelin menemään rikkaimurilla! :D Siellä ei vaan ollut säilytystilaa isommalle imurille, niin oli pakko hankkia pikkunen. Hyvinhän se teki tehtävänsä! ;D

Mirette kirjoitti...

Essim: Mä oon aina välillä yrittänyt vähän petrata.. mut vähän sama :D mukavuus kunniaan!


eekku: haha, no niin on :D

Anonyymi: Heh, joo saatoin mä vähän naureskella.. :D Mä viel kysyin veljeltä ku se häpeillen anto kirjekuoren jos noi lahjakortit oli; - ja sano et se on tyhmä lahja.. et miten niin tyhmä ku sillä saa kaikkee (ja olin itse ostanut sille kerran cittariin 30e lahjakortin :D)

Jetta: Mullakin on semmonen marimekon ylipitkä.. sit se viel pingistää tosta mahan kohdalta.. hahah. missähän se on nyt.. :D

Anonyymi: Siihen voi laittaa vaikka mitä! Kaikki irtorojut, korut, meikit tai sitten kynttilän! :) Tai karkkia :P


Anonyymi: Heh, no se riippuu myös tosi paljon väristä. Jotkut värit maksaa 30e, jotkut 10e. :) mut ehdottomasti sellasta säästämisen arvosta kamaa.. noilla nousee arvo aina kerran sadassa vuodessa.. :D

Janni: 33 neliöö töölössä tuntuu melkeenpä isolta asunnolta tällä hetkellä.. hahah. Rikkaimuri on just best mut ei ehkä kaikista tehokkain :D