28 tammikuuta 2013

Hu huuu!

Lupasin availla teille hieman enemmän uuden tatskani taustoja. Olin pyöritellyt tätä pöllö-ideaa päässäni jo pari vuotta. Ei tällä kuvalla ole mitään sen syvempää merkitystä, eli mitään LA Ink -avautumista ette tule kuulemaan.. mutta tosiaan siinä vaiheessa kun päätin että haluan pöllön, aloin pläräilemään erilaisia pöllöjen kuvia ja mietin eri elementtejä haluaisin tulevaan kuvaani. Sitten yhdistin ne hahmotelmaksi paperille.  Alla oleva hahmotelma (joka on piirretty jonkin vanhan laskun kuoreen) on seurannut laatikossa mukana sen pari vuotta ja siksi myös hieman ryttyinen :D

Vasemmalla puolella oleva suttura on minun tekemäni hahmotelma jonka lähetin Jussille, ja vieressä Jussin luonnos. Kaverit naureskeli mulle kun näytin tuon oman suherrukseni niille. Taisin kuulla mm. että on se hyvä että annan jonkun muun kuitenkin piirtää sen lopullisen kuvan... :( :D No, kyllä tosta pointti tuli selväksi! 
Ja tämmöinen siitä sitten tuli värien kanssa: 
Kuva by J.
En ollut miettinyt värejä etukäteen jostain syystä yhtään, joten annoin vapaat kädet. "Kunhan jossain on pinkkiä ja se sopii tuon olkapään kanssa jotenkin yhteen". Lopputuloksen näin itsekkin kirjaimellisesti vasta sitten kun värit oli iholla (koska en pysty yhtään katsomaan kun mulle tehdään tatuointia :D) ja siitä tuli mielestäni ihan mieletön! Hihkuin oikeasti ihan tohkeissani innosta. Värit on niiiiin hienot :)

Sain jo edelliseen vilautukseen kommenttia, että olen niin mainstreamia kun nyt on näitä persoonattomia tatskoja joita kaikilla on. No niin, jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen. Mun mielestä olen ollut mainstream jo alusta alkaen :--D Kaikki kuvat jota minulla on, on kuitenkin luonnosteltu omien mieltymysteni mukaiseksi.. joten kyllä niissä kaikissa on aina ollut taustalla jotain omaakin ideaa :--) Tämä "persoonaton" linja tulee kyllä varmasti jatkumaan, pahoittelut. Itse vaan tykkään tämmöisestä tyylistä ja minulle riittää että tatuointi on taitavasti tehty ja hieno -  vaikka se ei aina "merkitsisi" jotain todella syvällistä.   

Ps. Täältä löytyy kuvia vanhoista kuvistani, kun joku niistä kyseli :)

20 kommenttia:

Noora H kirjoitti...

Siis mitä itse olen aina tatuointeja nähnyt niin suurimmalla osalla on jotain mustavalkosta, tribaalia, sydämiä, kukkia, tekstejä ja kiekuroita. Mun mielestä nää sun on ihan sun näkösiä eikä todellakaan ole mielestäni valtavirtaa. :O Päinvastoin! Toi pöllö on ihan syötävän söpö :3

Mella kirjoitti...

Ihana pöllö! :) Tää on jotenkin mielenkiintoista vaihtelua muihin tatuointeihin, mitä olen nähnyt. :D
xoxo Mella

NELLI kirjoitti...

hmh, saa kyllä olla tosi erikoisia tai sitten niin tolloja tatuointeja laittamassa ettei kellään, että ois erilainen kuin kukaan muu :D seuratkaapa hetki vaikka sitä tattoologist-blogia, siellähän on joka toisessa postauksessa jollain eri tyypillä höyhen kyljessä. mikäs siinä.

kauan tuon tekemisessä oikein kesti ? ja mun poikaystävä on aika rakastunu ton Jussin tyyliin joten käski mun kysästä paljon makso ? :D ei tarvi vastata jos et halua.

Peps kirjoitti...

Jaa, en sit tiiä mikä pointti ois ottaa joku ruma / ei sun näkönen tatuointi vaan siks, ettet vaan ois mainstreamia :D Toi on hieno tatska ja must on upeeta, kun nykyään on mahdollista tehdä tollasia tatuointeja väreineen päivineen. Toi tyyliki on just siisti :)

Sagu kirjoitti...

Toi tatska on kyllä aivan hervottoman upea! Itselläkin on ollut jonkun aikaa ajatuksena ottaa pöllötatska, olen aina tykännyt pöllöistä. Kohta musta tulee lintukirja, kun selästä löytyy jo noi silkkiuikut :---D

FATMERMAID kirjoitti...

Kateudella katselen kaikkia sun tatskoja :-D Eli keep it going, + sulla on ehkä paras blogi jota oon koskaan lukenu!

nimim: I left the sea, it was too mainstream.

eekku kirjoitti...

Tosi hieno

petuniakoo kirjoitti...

PERSOONATONTA BLAABLAABLAAA KETÄ KIINNOSTAA OLD SCHOOLIA ON OLLU IÄT JA AJAT KAIKKI ON NÄHTY MULLON LINTUA JA SUTTA JA KÄÄRMETTÄ JNE JNE JNE AIJAA ONKS JOLLAI MUULLAKI SEMMOSSIA HUH HUH MITÄS MITÄS :::DD:DDdd

EI MUL MUUT KU ET OOT IHANA TÄÄLT TERKKUJA T. TOINEN MAINSTREAM LOLOLOOOOL<3<3<3

Joanna kirjoitti...

Älä pyytele anteeksi senkin lortto!!! :D

Toi on kyl niin söpis♥! Toi sun pöllö on niin vihanen :D

Hanna kirjoitti...

aa miten ihana !!

Anonyymi kirjoitti...

toi on ihan mieletön!!! ääää kui hieno!

Anonyymi kirjoitti...

Lueppa uudestaan se mun kommentti...

t.mainstreamista kommentoinut

Mirette kirjoitti...

Kyllä mä luin miten se on kirjoitettu :) sanoma oli kuitenkin loppujen lopuksi se, vaikkakin ei "pahaan sävyyn".

Viivi kirjoitti...

Ihan hyvähän toi sun oma luonnos on ! Ja pääshän sillä ainakin ihan hemmetin hyvään lopputulokseen :D

Mulla on yks kaveri, jolla on tyyliin 30 tribaalia ja se on oikeesti keksiny niille jonkun mukasyvällisen merkityksen, mun mielest on parempi sanoo vaan rehellisesti miten asia on :D Ei munkaan (MAINSTREAM) tatskoilla sen syvällisempää merkitystä oo :D

...paitsi se, että ne peittää noi kaveritekihalvallakotona-luomukset :D

Anonyymi kirjoitti...

aivan ihana tatuointi!:)

Supu kirjoitti...

it is loveli! :3

Henna kirjoitti...

Tykkään old schoolista enkä tarvii tatskoilleni muuta tarkoitusta kuin hienous :D mua itteneeni ainakin naurattaa nää kylkeen tatuoidut tulitikkuaskin-kokoiset kuvat joilla on aina joku maailman syvällisin tarkoitus :) MUTTA en silti menis anonyyminä, tai muutenkaan dissammaan kenenkään valintoja!! Ite käyn kans legacyssa vaikka asun turussa... Tässä kommentissa ei tainnu olla mitään pointtia :D

Mirette kirjoitti...

Noora H: Hihii. no on näilläkin oma valtavirta skenensä.. tai aika suurikin.. mut silti <3 :D

Mella: Hih no kiva :)

Nelli: Jep.. tai se yöhoukutin tai mikälie.. mtu trendit on trendejä ja minkäs sille mahtaa.. :D Tässä meni 3h.. mä voin kertoo sulle hinnan privana, pistän sun blogiin vastauksen :D Kun hinta kuitenkin riippuu niin paljon ajasta, koosta, paikasta yms.. et se on niin suhteellista.

Peps: No jep, niin mustakin! Ja yleensäkki et puystyy tekee nykyään vaikka mitä.

Sagu: Hahaha, no on mullaki toi varpunen jo samassa kädessä... :D seuraavaksi sitten papukaija..

FATMERMAID: Hih, ihanaa kiitos :) <3

eekku: thänks :)

petuniakoo: Jep jep jep. :D

Joanna: Heheh :D sult on hjäänyt toi lorttotermi nyt mirpulta selkeesti XD

Hanna: se on aika söpis <3

Anonyymi: :))))!

Anonyymi: Niin siis, mun iphonella kirjottelu ei oikeen onnistu. Piti sitä vielä korjata, että ymmärsin kyllä sun kommentin ja sen että se ei ollut vittuilua.. mut sen tyylistä kommenttia olen kyllä joskus ennen saanut :D Ja ehkä muotoilin vähän väärin.. sori :)

Viivi: joo, jussi sano et kyllä siitä kaikki tärkeimmät elementit löytyi :D hahah. Mä kyl arvostan niitä sun vanhoja.. muistan ku kysyin "Niin siis, et sä laita varjostuksii" "en, ku haluun et se on tämmönen" :o

Anonyymi: :)<3

Supu: hiiii!

Viivi kirjoitti...

Joo tosiaan "halusin" et se on sellanen ku en osannu ite piirtää varjostuksii ja ei muuten osannu tatuoijakaan, sehän tekee edelleen suurimman osan just siitä kuvasta mikä sille käteen annetaan, oli sitte suoraan tulostettu netistä joku google-haku tai jotain :D

No, tulihan se kalliiks mut kyllä opetti :D

nony kirjoitti...

Ei pöllömpi! ;)