06 joulukuuta 2012

Northern Lights

Pyrin tekemään tänään meikin pääosin Isadoran Northen Lights -kokoelman meikeillä.  Kokoelmaan kuuluu kaksi erilaista sarjaa: Viileä, hopea/violetti-setti ja lämmin, kultainen ja punainen -setti. Promokuva kylmään versioon näyttää tältä: 

Yritin tosiaan tehdä ohjeiden mukaan meikin näillä tuotteilla: Eye shadow quartet 67 Northern Lights, 2 cream mousse eye shadow 32 stardust, Isadora BB Cream, sävy 1 ja Dynamic Growth Mascara.
Vähän jäi harmittamaan, että lappunen jossa minulla oli kuva meikistä, tuo nainen katsoo alaspäin.. eli siinä ei näe onko ala kajaalia vai ei... ja en sitä sitten laittanut joten meikki jäi vähän keskeneräiseksi. Tässä kuitenkin oma suttaus. Joku voisi oikeasti opettaa mut meikkaamaan vähän paremmin :D


Juu, ei musta ihan meikkaajaa vielä tule.
Like or dislike?

14 kommenttia:

Joanna kirjoitti...

like ♥

ReBe kirjoitti...

Ihanat sävyt, oon himoinnut noita meikkejä, näyttää niin hyvältä ton mallin kasvoilla :)

Mirette kirjoitti...

Joanna <3

Rebe: En tiedä mitä tähän kommenttiin pitäis sanoa :D

miike kirjoitti...

Like like like! Sun ei tosiaan pitäis ikinä vähätellä itteäs missään! Osaat meikata tosi hyvin ja sul aina näyttää meikki siltä et oot nähny vaivaa sen kanssa ja sun ripset on ihanat!! Ja sun hiuksist oon aina tykänny ku oon sun blogia lukenu ja vaikka ne sun punaset oli aluks aika jännät sen sun color maski pelleilyn takia nii nyt näyttää erityisen ihanalta oikeesti toi sävy ja kikkarat sopii sulle tosi hyvin!!!1 Ja oot just etkä melkeen täydellisen kokonen, sulla mitää masua olekaan! Ja kaikissa vaatteissa mitä blogissa on näkyny nii hyvältä on näyttäny!!! Ja Tyyne on ihana <3

Anonyymi kirjoitti...

like!

Anonyymi kirjoitti...

like !

Toi punanen tukka on kyllä sun juttu ! Sopii tosi hyvin :) Ehkä vois koittaa astetta tummempaakin punaista? :)

Anonyymi kirjoitti...

Toi meikki näyttää just hyvältä!!

-Eve

Anonyymi kirjoitti...

Upeet silmät ja meikki kans!

Anonyymi kirjoitti...

Oi, olet niin raikkaan ja terveen näköinen! Punaiset hiukset tuo ihanasti eloa ja nuo silmät... wow!

-anonyymi lukija

Anonyymi kirjoitti...

Miike: ...joku taitaa olla ihastunut ;)

Maukku kirjoitti...

Coolit meiksut, sie se vaan ossoot!

Crystal kirjoitti...

Oi sulla on lumoavat silmät!!

Mirette kirjoitti...

Kiitoksiaa kaikille ihanista kommenteista :) <3

Miike: mä oon itsevähättelyn mestari :D Oon aina ollut enkä varmaan ikinä pääse siitä eroon vaikka yrittäisin.
Se colormask sekoilu kyl vituttaa mua niin paljon vieläkin... nyt oon katsonut haikaillen niitä mun vanhoja kuvia mis on vaaleet hiukset, yhyyyy. Ja kiitos !:))))


Oona kirjoitti...

Kaunis, tulee ihan Adele mieleen susta :)