14 joulukuuta 2012

Minä-kriisi

Retardo tässä moi. Hmm. Mulla on kriisi. Vihaan tällä hetkellä omaa punaista kuontaloani. Tuskaa ei yhtään helpota vanhojen kuvien kyttäys jossa mulla on täydellisen väriset hiukset. Sain kuulla baarissa yhdeltä lukijalta, että hyvä kun värjäsin - ne aikaisemmat olikin tylsät. No niiin, mut.. äh.. nämä punaiset on vaan niin feikit ja ärsyttävät koska niitä saa koko ajan värjätä. Ja minä olen maailman pihein menemään kampaajalle... haluaisin vaan näihin jotain siistiä, helppoa ja luonnollista. 

Nyt muutenkin kun koko ajan pitäisi töissäkin näyttää suht edustavalta (jo ihan itsensä takia) niin ärsyttää että näytän ihan kuolleelta lahnalta. Mun on pitänyt Lohjalla ollessa jo monesti käydä laittaa ripsienpidennykset takaisin, mutta ikinä ei ole laittajan kanssa mennyt ajat yhteen. Nyt alkaa jo ärsyttämämään koska oikeasti haluaisin ne ja nyt olenkin miettinyt että jos käyn laittamassa ne täällä jossain pk-seudulla. Myrtsissä olevaan Sunlight studioon kun pistin viestiä... aikoja oli vasta tammikuussa... eli olen taas liian myöhään liikkeellä. :-( Tiiän kyllä että mulla on ihan hyvät omatkin ripset, mutta se on eri juttu. Aamulla säästää aikaa kun ei tarvitse miettiä silmämeikkiä ja tuolla tuiskeessa ei tarvitse miettiä että mikä taas valuu pitkin poskia yms yms yms. 

No, jotain lohduketta pitäisi olla lähiaikoina tiedoissa tähän Minä-kriisiin. Nyt olen jo astetta lähempänä uutta tatuointia. Toivottavasti tammikuussa päästäisiin vihdoin allin kimppuun!

Anteeksi tästä ruikutuksesta, mutta oli nyt päästävä avautumaan. Yhteenvetona: Kaipaisin jotain piristystä nykyiseen lookkiini, joka tällä hetkellä tuntuu todella tylsältä. 

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oon samaa mieltä, se vaalea tukka oli lame. Punanen erottuu joukosta ja piristää ulkonäköä, vaikka kulkis pelkässä harmaassa.

Sulla on ihanat omat ripset, enkä henk. koht. pidä pidennyksiä kovinkaan nätteinä (ok, ne näyttää ehkä ekan viikon ihan hyvältä kunnes alkaa rapisemaan ja sojottamaan joka suuntaan), mut ymmärrän _todella_ hyvin sen, että ne varmasti helpottaa elämää kun ei tarvii meikata tai miettiä meikin valumista.

Mut luomu on aina luomu.

Sun tyyli on kyllä tylsästä kaukana, oot huippu!

Anonyymi kirjoitti...

kokeile välillä vaikka suoristaa hiuksia (= sekin jo vähän muuttaa yleisilmettä! oot kiva!

Anonyymi kirjoitti...

Hiuksien suoristaminen myös kuivattaa kivasti hiusta ja kyllähän mire suoristeleekin tukkaa, et oo vissiin pahemmin blogia seuraillu.

ja itse samanlaisen revohkakirouksen saaneena tiedän millanen show se suoristaminen on, ei oo ihan viiden minuutin homma :D

Sini kirjoitti...

Tykkäsin kyllä sun vaaleista hiuksistakin, ne oli luonnollisen väriset eikä lainkaan tylsät mun mielestä. Hienothan nuo punaisetkin kyllä on ja sopii sulle tosi hyvin, mut tiiän ite kuin hankalaa (ja kallista!) niitä on pitää kuosissa, ni en kyllä niihin enää ite palais. Oma väri raidoilla on niin paljon iisimpi, ei tarvi miettii juurikasvuja ja tumpata kokoajan myrkkymömmöjä päähän. Njäh vaikeeta :d Mut ei sun tyyli tosiaan mikään tylsä oo, vaik ois minkäväriset hiukset pääs!

Anonyymi kirjoitti...

miks et julkaissut kommenttiani, en mielestäni sanonut mitään pahaa :o