21 joulukuuta 2012

All I want for christmas... is gifts

Harmaan Mariskoolin, kajarit tietsaan, DKNY:n kirpsakan ompputuoksun, Lahjakortteja (yksi toivotoimpia olisi spotifyn koska en saa mun paypalia vörkkimään), Ihanat kauris-lakanat by Marimekko, Pentikin lampunjalka ja uusi läppäri! Oon aika vaatimaton :--D No aina saa toivoa :)

Mitäs te toivotte jouluksi? 

Mun on pukerrettava sunnuntaihin asti töissä, ennen kuin pääsen joulun viettoon. Odottelen koko joulun tietoa yhdestä kämpästä, että saanko sen. Puuh, se olisi unelma ja pelkään niin paljon että en saa sitä :(

5 kommenttia:

eekku kirjoitti...

eipä kauheesti toiveita ja rahaa saan nii ostan sit ite jotain =)
hyvää joulua sinulle ja tyynelle

Katri kirjoitti...

Minullakin oli listalla tämmösiä halpoja pikkujuttuja, kuten ompelukone, laulutunnit ja Minna Parikan kengät... :D

tuijja kirjoitti...

Nuo DKNY:n tuoksut on ihania! Mä taisin toivoa koulukirjoja. :D Huhhuh, ei mullakaan lujaa mene...

Elena kirjoitti...

Mulle kelpais melkeinpä kaikki samat lahjat kuin sulle. :D

Jeffrey Campbellin Litat jossain siistissä värissä kyllä kans.

Hyvää joulua sulle!

imlacking kirjoitti...

Läppäri ois kiva

Mun lemppareita DKNY:n hajuvesistä on Limited Edition versiot joita mulla on 3 kappaletta. Pari olen ostanut laivalta ja yhden Tukholmasta.