13 marraskuuta 2012

"Väärinpäin lentävät linnut"

Viime viikko on ollut aika kiireistä ja olen ollut aivan naatti. Tyynellä on meneillään tällä hetkellä joku todella paha uhma/laumanjohtajuus-taistelu, jonka vuoksi en ole jaksanut istua tietokoneella kun joudun koko ajan komentaa sitä pois näykkimästä ja näillä energiatasoilla se on täysin hyödytöntä. 

Toivottavasti ehdin taas keskittyä bloggailuun loppuviikosta.. nyt voi hetken olla vähän hiljaista. Pitää keskittyä enemmänkin tohon koiraan tällä hetkellä, tai edessä on vaikeat vuodet :D 

Yhden asian olen nyt päättänyt, aion varata tatuointiajan! Kuulin vähän valitettavaa huhua, että mun lempparitatuoijalla on aikamoiset jonot tällä hetkellä, eli uutta kuvaa voi odotella jopa helmikuuhun asti :/ Mutta nyt kyllä aion sen varata... sisäkäsi-pain, täältä tullaan.

Ps. Pakko ehkä lesoa yhdestä jutusta. Katsokaan kuka söpöläinen on THE covergirl! Haha :D En koskaan saanut ehdotelmaani "Tyyne City-lehden kanteen", mutta tämä on hyvä kakkospaikka! 

1 kommentti:

Kake kirjoitti...

Iih, aikaa vaan varailee, se on tuskasen ihanaa se odottelu :D Mulla on menossa vasta esivaraus ja odottelen, et tatskamimmi soittas mulle, kun se ottaa taas varauksii ja pistäis jonoon! Kaveri varas viikkoo ennen mua ajan joskus tuolla selkeesti syksyn puolella, niin sillä on maaliskuussa. Voi odottelun odottelua!