27 marraskuuta 2012

Minä täällä moi!

Kääk, täällä ollaan vaikka hiljaista on ollut. Olen nimittäin aloittanut tässä juuri uuden työn, eli en valitettavasti päässyt emoilemaan tekosyyllä "yhyy, mun elämä on paskaa kun olen työtönkin". Onneksi mielikuvitukseni on sen verran rikas, että muita syitä emoiluun löytyy silti aina. Esimerkiksi nyt hyvänä esimerkkinä se, että olen uuden työn myötä koko ajan ihan superväsynyt. En ole jaksanut blogata, siivota, tiskata, tehdä ruokaa.. en mitään. Kaikki energia vapaapäivinä on mennyt vaan tuon Tyyne turjakkeen kanssa hengailuun. Perus "ma-pe 9-17 tietokoneella perse levinneenä -istuskelu" on muuttunut maaniseen hymyyn ja köpöstelyyn. Eli siis toisin sanoen, olen aloittanut työt eräässä vaatekaupassa mp 2:sena. Työnkuva on muuttunut siis radikaalisti nörtteilystä ihmisten ilmoille. Vähän on pitänyt muuttaa arkitottumuksia uuteen. Nyt esimerkiksi on vähän pakko yrittää meikata aamuisin ja harjata vähän hiuksia. Ihan itsensä ja oman myyntityö-fiiliksen takia. Tosin muutamia rumuus-lipsahduksiakin on ehtinyt jo sattua. Niin ja huusaaaa, voin sanoa, että silmäni ovat auenneet. Myyjille enemmän rispektiä! Kyllä nykyään ihan eri tavalla käyttäydyn vaatekaupoissa asiakkaana :D 

Mutta se siitä ilouutisesta. Tosiaan, tänään yritin uhrata vähän aikaa blogiinkin ja pistin itselaukaisimen laulamaan. Nyt tulee vähän enemmän näitä päivän asuja uusien ostosten lomassa.  Tässä alla yksi. 

Paita on Seppälästä, ja hinta 29,95€. Tyyne tykkää.. hyvin nimittäin lähtee langat purkautumaan kun vähän kynsii. ":)"
Sitten pientä epäonnistunutta perse-herutusta. Farkut ostin pari päivää sitten Lindexistä. Siis Lindexistä! Woah! Ja olisin löytänyt kyseisestä puljusta kaikkea muutakin kivaa! En tiedä onko sinne tullut nyt uusia mallistoja, vai olenko käynyt vain liikaa pelkästään Lohjan Lindexillä.... mutta jee, iso peukku. Itseasiassa tänään näiden photoshoottien jälkeen kävin Lindexissä uudestaan ja ostin saman tyyliset skinny jeansit eri värissä ja korkealla vyötäröllä. Nämä istuu tosi kivasti, on mukavat, pillit ja edulliset (39,90€). Ja ne tummemmat oli vielä edullisemmat, koska viimeksi Lindexistä lähtiessäni minun käteeni lätkästiin -30% lätyskä seuraavaan kertaan. 


Mitäs tuumaatte asusta, ja yleisesti... elämästä?

12 kommenttia:

Rebell kirjoitti...

Onnea uuteen työhön! Ite oon myyjänä huomannut et se on kutsumus ammatti koska niinä päivinä kun tulee pahimmat asiakkaat tekis mieli vaan lähtee kotiin itkemään mutta silti hymy harvoin hyytyy ja huomenna on päivä uus! :) Tsemppiä uusiin koitoksiin!

ami kirjoitti...

Lindex on hyvä! Mä oon asioinut sielä nuoresta teinistä asti :D Nykyään tamperelaisena vähän harvemmin mutta aina mä sieltä jotain löytäisin. Noi housut näyttää kivoilta, houkuttelet melkeen mut Lindexiin pillifarkkuostoille... Mutta et aivan, koska vihaan housujen ostoa.

Anonyymi kirjoitti...

Soot vaan aina niin selviytyjä! :)

Mirette kirjoitti...

Rebell: Heee, thankjuu! Joo, mulle ei ole onneksi vielä tullut ikäviä asiakkaita. Mut oota vaan ku joululaulut, talvitakkihiki ja jonot.. rrrr. :D

Ami: No on, siis löysin yhdessä vaiheessa.. öö neljä vuotta sitten sieltä ihan sikana kaikkea. Sit nyt viimeset kaksi vuotta on ollut niin blaah, kaikkee pastellii ja tylsyyksiä. Nyt sitten näissä isommissa lindexeissä on ollut vaikka mitä coolioo! Stay tuned vaan ku alan esittelee mun ostoriemuuksia. haha, Ja noi farkut on kyl kivat ku ne on silti strechii! :)

Anonyymi: Arvaa oliko pakko kuunnella tää ton kommentin jälkeen. Lol! http://www.youtube.com/watch?v=y8fysvEFIck

eekku kirjoitti...

onnea uuteen työhön ja älä välitä väsymystä on liikkeellä =)

Anonyymi kirjoitti...

voi että ku ooot oikeesti vaan niin mahtava.

Anonyymi kirjoitti...

voi että ku ooot oikeesti vaan niin mahtava.

Anonyymi kirjoitti...

Farkut on very jees.Tykkään.Ja onnea uuteen työhön.

Anonyymi kirjoitti...

Oot ihana! Tulee aina hyvä mieli kun lueskelen sun juttuja <3 Onnea uuteen duuniin! :)

miike kirjoitti...

Näytät tajuttoman hyvltä ! Ja perse näyttää ihan täydelliseltä noissa pöksyissä! Oot jotenkin elävämmän näkönen jos näin voi sanoo! Hehkut, vaikka oot väsyny ::DD <3

Anonyymi kirjoitti...

Hei jee, sovit kyllä ihan mahtavasti vaatekauppaan! Onnea uudesta työstä :)

Anonyymi kirjoitti...

Hyvän näköiset housut. Sopii sulle! -A