29 marraskuuta 2012

Joico

Tein eilen yöllä tylsyyksissäni pienen tilauksen Feeluniquelle. Ostoskoriin nakkasin jo tutuksi tulleen Joico Moisture Recoveryn shamppoon ja hoitoaineen (ja tilasin äiskälle myös oman joululahjaksi) sekä pari Joicon K-pak tuotetta lähinnä tulevaa hiusrumbaa varten kun alan poistamaan tätä punasuutta tästä fledasta pois (kuulen jo hiuksieni murenevan). Veikkaan kyllä, että nämä K-pakin tuotteet sopivat myös jo nyt hiuksiini.. koska ne on aika kamalassa kunnossa.


Rahaakin meni aika kiitettävästi, 100e, hei hei. Tosin mistään kampaamosta näitä tuotteita tuskin saisi noin edullisesti. Toivon vaan että näillä tuotteilla saan taas kutrit kuntoon. :) Onkos muilla kokemusta näistä tuotteista?

Ps. Feeluniquella oli myös tarjous, jossa 2 Tigin gift setin ostajalle, saa yhden setin kaupan päälle :)

3 kommenttia:

RagDoll kirjoitti...

Jotain shamppoota sekä hoitoainetta on heiltä ollut joskus aikoinaan. Tykkäsin kyllä kovin!

Tuskin suomenkamaralta saa mistään noinkin edukkaasti..

Mielikaunis kirjoitti...

Mikä sun kutreja kuluttaa? Tuossa kuvassa oikeanpuoleisessa palkissa näyttävät mahtavakuntoisilta :) Itselläkin nykyään punaiset hiukset ja sitä kautta sun blogiinkin aikoinaan päädyin lukijaksi. Tosin alan vähän kallistua siihen, että punatukkaisuus ei ole mun juttu: blondina viihdyin paremmin...

Mirette kirjoitti...

Mielikaunis: no ensinnäkin, mulla on luonnonkihara tukka, eli jos sitä ei mitenkään laita, se on todella hattarainen pörrö. Ja muutenkin karkeaa laatua jo valmiiksi. Tossa kuvassa taas olen ekana suoristanut hiukset Ja sitten vielä kihartanut että kiharat olisi just mahd siistit... Sillon ne ei myöskään näytä niin kuolleilta :D

Mun hiukset oli vielä kesällä ihan ok kunnossa kun oli paljon omaa väriä eikä sitä tarvinnut kuin välillä raidottaa... Mutta nykyään joudun värjätä kahden viikon välein ja nyttemmin olen myös aika paljon käyttänyt kiharrinta.

En edes halua vielä ajatella mitä tapahtuu kun alan vaalentamaan tätä. Oon pohtinut et pitäiskö eka laittaa ruskea, sit alkaa raidottaa... Vaiko ihan värinpoistoa ja siihen päälle jotain.. Yhyy. Ja tätä pitää sen jälkeen leikatakkin ihan sikana vaikka olen tätä ikuisuuden yrittänyt kasvattaa! Tulipas avautuminen.