19 marraskuuta 2012

Inspiraatio hukassa

Perjantaina mentiin, lauantaina mentiin ja sunnuntainakin vielä mentiin. Kolmen vapaa päivän jälkeen olen aivan loppu niin henkisesti kuin fyysistesti. Olipa taas hyvä idea. Äh, tämmöisten viikonloppujen jälkeen itseinho on pahimmillaan. Ahdistaa.

Perjantaina olin Indiedaysin Inspiration-bailuissa. Mulla oli aivan järkyttävä asukriisi koko päivän ja olin vielä seitsemän aikaan illalla Myyrmannissa hätäostoksilla vaikka kekkerit oli alkanut jo kuudelta. 
No, pääsin paikalle Adamsiin hieman yli yhdeksän, jossa hengasin Timpan ja Katan kanssa. Pistin Timille jonkun puoli tuntia viestejä siinä ulkopuolella, että se neuvoisi missä se Adams oikein on, kun mun reittiopas sekoili ihan totaalisesti. Olinkin sitten ollut ihan vieressä, mutta kävellyt vaan ohi... kraah. Kun sitten vihdoin pääsin paikalle talvitakkihiestä märkänä ja selvin päin, kaikki hyvä alkoholi oli jo loppunut, joten yritin kaksin käsin saada edes pientä hiprakkaa aikaiseksi valkkarilla ja bissellä. Yh, sanon minä!

Ehdin kuitenkin pikaisesti moikata muutamia bloggareita, jotka kaikki vaikuttivat ihan huipputyypeiltä. Harmittaa ihan että tulin niin myöhään, koska monien kanssa olisin halunnut jutella enemmänkin :) Adamsista lähdettiin Joannan ja sen ystävän kanssa Looseen. Loosesta lähdin käymään Bäkkärillä, jossa Mirpulle kävikin vähän inhottavampi juttu, sillä joku oli laittanut tyrmäystippoja sen juomaan :/. 
Lauantaina olin jo ajatellut olevani vain kotona, mutta Joanna sai houkuteltua mut Loose vol 2-kierrokselle. Oli ihan kivaa, mutta kyllä toinen päivä on aina toinen päivä. Toinen päivä on aina jotenkin.. väkinäinen :D 
Sunnuntaina hinasin itseni muutaman tytön kanssa syömään ja leffaan. Käytiin Chicosissa, jossa sain elämäni surkeimman jäätelöannoksen! Tuo pohjalla oleva valkoinen on KERMAA, ja kinuskikastike puuttui kokonaan. 5e for nothing!


Leffana oli tietysti uusin ja viimeisin Twilight. Kyllä mä tykkäsin! Loppu oli kyllä paras... ja melkeen tirautin pari kyyneltä :D Twilight on vaan mun salainen heikkous.  

Onneksi ensi vklp on töitä, että ei tule lähdettyä minnekkään. Nimittäin nyt on se tunne, kun haluaisi vain pari vapaa päivää, että voi palautua viikonlopusta. Nöy, kahvia naamaan unettoman yön jälkeen ja töihin. 

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Missä olet töissä? :)

katja kirjoitti...

Voi ei tosi nihkee tuo tyrmäystippajuttu :-( Toivottavasti ei käynyt mitään pahempaa.
Ois ollut hauska tutustua paremminkin tuolla, harmi että aika oli niin rajallinen!

eekku kirjoitti...

täh jäätelön pohjalla kermaa ,miksi ? ja ei kannate kyl toista kertaa ostaa jos nii huono .ruoka siel on ainaki hyvää mut yleensä en jaksa jälkkäriä syödä

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: nykyään yhdessä vaatekaupassa :)

tuijja kirjoitti...

Mä kävin myös eilen tsekkaamassa Twilightin! Mä en ole oikein ikinä päässyt kauhean pitkälle Edwardin ja Jacobin vertailussa kun kumpikaan ei oikein aiheuta mitään viboja mutta tässä vikassa leffassa oleva Garrett...LÄÄH! :D

Ainii, oli se leffaki ihan ok.

Mirette kirjoitti...

qtja: Joo, oli kyllä aika wtf :/

Olis kyllä, harmittaa että tulin niin myöhään että en ehtinyt kun olemaan hetken ja sit olinki jo menossa :D
No, pitää mennä paardeilee joskus toiste!

eekku: Yyyh, en tiiä. Siis se tarjoilija oli muutenkin vähän outo. mul ei ollu ees kinuskikastiketta vaikka pyysin ja sit ku pyysin sitä, se kävi spruittaa sitä hirveen kasan :D ja toi kerma ei ees maistunu hyvälle niinku yleensä.

Mulle chicos on ollut kyl niin usein pettymys että alan pikkuhiljaa boikotoimaan sitä oikeasti :D

Tuijja: Hih, no mä oon aina ollut Team Edward. Mä vaan rakastan, siis RAKASTAN, kunnon rakkaustooreja jotka aiheuttaa mussa semmosen "huuh, tosirakkaus, kyllä sitä vielä on". Joo, leffoissa :D