30 marraskuuta 2012

I'll make you meow like a bird

Sitten taas lisää näitä uutukaisia ostoksia. Alla oleva kisupaita löytyi myöskin Lindexistä hintaan 14,95€! Joku tässä paidassa viehätti ihan hirveästi, vaikka aluksi mietin että onko se liian mauton. No, mitä enemmän asuvaihtoehtoja olen tämän t-paidan kanssa testaillut, sitä enemmän tykkään tästä! :) 
Haudi hau!

Mitäs mieltä te olette? Mun mielestä tämä on just sopivan rento ihan arkikäyttöön, mutta menee myös sitten ihan jossain kekkereissäkin. Ajattelin jo, että jos tänään lähden jonnekkin... (Myöhäinen työvuoro ja ulkona vallitseva blizzard vähän vähentää ulosmeno-himoa), niin voisin laittaa tämän teepparin päälle. :) 

Niin ja pakko vielä hihkaista, että katsokaas mitä ihanainen Eekku lähetti mulle, koska ajatteli että voisin tykätä tästä.  Ihan mahtava! Kiitos! :) Pikku-Tyyne!

Jeee, it's fridaaayyyy! Ja mulla on huominen vapaa, mutta sitten taas su-ke töitä :--( Uhmatakko lumimyrskyä ja taksijonoja, vai väsähtääkkö vaan kotiin Tyndeturren viereen? 

2 kommenttia:

Maria kirjoitti...

Ihan kiva paita! Varmasti tuo asuun "sitä jotain".. :)

eekku kirjoitti...

kiva pusero ja oon nii iloinen että tykkäsit tuosta kännykorusta tai mihin sitä haluaa käyttää =)