17 marraskuuta 2012

Bli-blimg ja shimmeri shim

Olen taas ostellut uusia koruja kuin pieni harakka joka ei ole ennen dimsuja nähnyt. Korvikset on oma heikkouteni ja välillä ostan jotain ihan omaan tyyliini sopimattomia juttuja vähän turhankin innokaasti. 
Nämä kaunokaiset ovat kaikki Seppälästä. Varsinkin nuo salamat on ihan övericoolit, mutta painavat sen verran että korvat varmaan lerputtaa kuin dumbolla yhden käyttöillan jälkeen.  
Siniset ja salamat 7,95€, Käsikoru ja mustat blingit 5,95€.
Nuo siniset sulkahärpäkkeet on jotain niin ei mua, mutta oli silti pakko ostaa ne koska ne sopii hyvin yhteen minun uuteen paitaan :D
Jee vai iu? 

4 kommenttia:

eekku kirjoitti...

kauniita =) nyt en oo ite muistaakseni ostanu vähään aikaan korviksia ku tulee tehtyä itse aika paljon =) yhdet on kyl netistä tulossa .kiva sun blogi ,tykkään

Jenita kirjoitti...

Ihania ! :D pittää kyllä käydä itsekkin kahtomassa mahtaisko nuo sulkakorut olla vielä kaupassa.. :D

Mirette kirjoitti...

Eekku: mäki joskus väsäilin itse, mutta nyt ei enää jaksa. Noi oli aika kalliita versus siihen mitä yleensä ees korviksista suostun maksamaa mutta clubitarjouksella saasen ota3 maksa2. :) Ja jee kiva!

Jenita: Juu ne on itseasiasihan uusia,eli jos ei löydy kaupasta, ne ei vielä varmaa vaa ole esillä. Löyty myös mustana ja sellasna persikkaisena.

eekku kirjoitti...

hei laitas mulle sähköpostilla sun osoite laitan kivan yllärin ,koska tää nii sopii sulle =)
olen tehny senkin itse
mun sähköp eekku80@netti.fi
laita jokin otsikko sellanen et tajuun lukee