28 marraskuuta 2012

Blair

Mekko h&m 14,95€
Tämän mekkosen valitsin indiedays inspiration bileiden yhdeksi asukriisi-vaihtoehdoksi. Se ei kekkaloihin päälle päätynyt.. koska no, joku siinä mättäsi/mättää. Mekko on aika lyhyt, vaikka sitä kuvasta ei heti huomaa. Jos nostaisin kummatkin kädet ilmaan, pääsisitte ihailemaan minun haarakiilaa. Niin lyhyt. Mustat polvisukat oli myös pakko vihdoin kotiuttaa. Olen jo pitkään tykännyt over-knee sukista, mutta en ole löytänyt mistään sellaisia mitä haluan. Alunperin tilasin ebaystä sellaiset mustat valkoisilla raidoilla, mutta sainkin valkoiset mustilla raidoilla.. + koko oli selkeästi suunnattu enemmänkin japanilaiselle pikkutytölle. Vähän harmitti myös noissa, että ne on aika tiukat... eli rullaantumisvaara löytyy. Polvisukat olivat kuitenkin jo testissä pari viikkoa sitten, ja kyllä ne ihan hyvin pysyi polven yläpuolella :D . Noiden kanssa pitää vähän funtsia yleistä kokonaisuutta, että ei tule liian trashy.  

Niin, mitäs mieltä sanotte mekosta ja asusta yleisesti, jee vai iu?

7 kommenttia:

ami kirjoitti...

IHANA!

indiana kirjoitti...

hemmetin hyvä asu kenkineen sukkineen kaikkineen! noi sun hiusten ja mekon väri on ihanat yhdessä, kanssa! tykkään.

Joanna kirjoitti...

Oon asusta sitä mieltä, että laitat tämän baariin kanssani lauantaina!

Anonyymi kirjoitti...

Mä ostin seppälästä muutamatkin vastaavat, oon käyttäny niitä paljon eli hyvät on! Toiset kyllä rullaantuu, mutta kuhan muistaa nykiä niitä niin ei haittaa. Mahtuivat myös paksumpikinttuiselle :D

aba kirjoitti...

Tummien sukkahousujen kanssa toi mekko toimii älyhyvin. <3 Ihana väri.

Sofia kirjoitti...

Ihanaihana asu! Sopii tuo vihreä sulle tosi hyvin :)

Mira kirjoitti...

Tasan täydellinen, oon kerrankin sanaton. <3