17 marraskuuta 2012

Asiakasomistajuus kannattaa aina

Hah, rakastan tuota otsikkoa. Keksin sen samalla kun olin ostamassa uutta mattoa Prismasta. Tai no siis olen kärkkynyt tätä kyseistä mattoa nyt pari viikkoa ja aina pihistellyt sen ostamista. Ajattelin aluksi odottaa että saan lopputilin, mutta kun torstaina pärähti asiakasomistajuuspäivät käyntiin (-15% alennusta), heitin maton olalle ja kärräsin sen bussilla Kannelmäestä Kaivokselaan. Voin sanoa, että kyllä sen kantamisen jälkeen allit hieman väpätti. 

Innoissani sitten eilen räpsin kuvia uudesta matostani fisulla ja unohdin säätää tarkennuksen kohdilleen. No, kyllä tästä hahmottaa. Arastelin aluksi että onkohan koko liian pieni (160x230) kun mulla oli tuossa aikaisemmin se 170x250 raitamatto from hell (se alkoi muistuttaa päivä päivältä enemmän Tyynen turkkia), mutta kyllä se minusta passaa ihan hyvin. Itselläni on ainakin nyt paljon levollisempi olo tässä kämpässä :D Seuraava projekti olisi sitten siirtää tuo tietokonepiste nurkkaan (poissa kuvasta) ja sen tilalle valkoinen Tv-taso. Ja sisko sais myös maalata ne keittiöpöydän tuolit mitkä lupasi tehdä mulle synttärilahjana. Eli jos luet tätä, KRÖHÖM - joulu tulee. 



Tyndekin osasi arvostaa tätä uutta pörröä ja alkoi heti ensimmäisenä kaivamaan maton läpi tietä Kiinaan. 
Tuhmeliini itse. 

EI!

10 kommenttia:

eekku kirjoitti...

kaunis matto ,hei käy kurkkaan mun blgi myös jos kiinnostaa =)

jansku kirjoitti...

Kaunis ja avaran näköinen koti! Tykkään myös tuosta matosta :))
Ja ihana koira!! :3

Anonyymi kirjoitti...

Siellähän se raitamatto on rullalla odottamassa tuomiota. ;)

nina kirjoitti...

mites se sun entinen matto, myy mulle? ;-) mulla on just tollanen ihana karvamatto makkarissa, haaveilen olkkariin sitä raitamattoa!

Mirette kirjoitti...

Eekku: Juu kävin ja kommentoin! :)

Jnsku: hih, kiitos. Mulle tää on kyllä vieläkin tosi keskeneräinen prosessi - saada tästä kotoisa :(

Anonyymi: Jep, laitan sen kyl säästöön, koska sitku tolla koiralla alkaa juoksut, se on hyvä coverplanket :D

nina: Se on ihan kaameessa kunnossa, en tiedä saisko sitä ees pestyä. Siit ei siis lähde koiran karva millään irti ja siit on tullut ihan likanen :D

Salla kirjoitti...

Mahtava Tyyne :D

Anonyymi kirjoitti...

Miten tuo Tyyne voi olla noin ihana! Mä tuun hulluksi : D

Mirette kirjoitti...

Salla ja anonyymi: no se on kyl ihan mahoton! :D

Peeta kirjoitti...

eikä miten söpö Tyyne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D <3 ja loistava kuvapari "EI".

Mirette kirjoitti...

Peeta: Tyyne on nykyään ihan mahdoton.. kunnon pain in the ass :D